شناسه خبر : 80638
پنجشنبه 16 بهمن 1399 , 10:19
اشتراک گذاری در :
عکس روز

عدالت جاماندگان و ایثارگران در لایحه‌ی بودجه۱۴۰۰

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس از لحاظ شدن سهام جاماندگان سهام عدالت و دهک های اقشار پایین جامعه و ایثارگران در لایحه بودجه ۱۴۰۰ خبر داد.

فاش نیوز - رییس کمیسیون اقتصادی مجلس از لحاظ شدن سهام جاماندگان سهام عدالت و دهک‌های اقشار پایین جامعه و ایثارگران در لایحه‌ی بودجه‌ی 1400 خبر داد.

 به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، محمدرضا پورابراهیمی، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کار رسیدگی به لایحه‌ی بودجه‌ی کمیسیون تلفیق به پایان رسیده، درخصوص طرح جاماندگان سهام عدالت یادآور شد: این طرح در کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید اما متاسفانه تاکنون به صحن علنی نیامده است اما در قالب بودجه 1400 لحاظ شده است.

 عضو مجمع نمایندگان استان کرمان ادامه داد: در مورد جاماندگان از سهام عدالت همانطور که مطلع هستید این طرح چند ماه قبل در کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید اما به علت بررسی لایحه‌ی بودجه‌ تاکنون در صحن علنی مطرح نشده است اما در کمیسیون تلفیق تصویب و لحاظ شده است که بر اساس آن در لایحه‌ی بودجه‌ی سال آینده سهام عدالت را برای دهک‌های کم درآمد و ایثارگران لحاظ و واگذار کنند.

نماینده‌ی چند دوره مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب که این طرح در کمیسیون تلفیق مصوب شده است و در صورت تصویب لایحه‌ی بودجه‌ی سال 1400 در صحن علنی، هدف ما تحقق پیدا خواهد کرد، افزود: اگر لایحه‌‌ی بودجه به صحن مجلس ارائه شود، این حکم در داخل آن می‌گنجد و ان‌شالله سعی می‌کنیم پس از پایان رسیدگی مجلس به لایحه‌ی بودجه، طرح جاماندگان سهام عدالت را برای سال آینده اجرایی کنیم؛ هر چند که اجرای این مصوبه چون در قالب بودجه است، از سال آینده خواهد بود.

نماینده‌ی منتخب مردم کرمان و راور در مجلس یازدهم، درباره‌ی تعیین تکلیف جاماندگان سهام عدالت، گفت: برای واگذاری سهام عدالت به جاماندگان، دولت با استفاده از ظرفیت قانونی و در چارچوب اختیارات فعلی خود، به واجدان شرایطی که تاکنون سهام عدالت دریافت نکردند، می‌تواند سهام عدالت را واگذار کند.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس یازدهم در پایان تاکید کرد: برای اجرای طرح اختصاص سهام عدالت به جاماندگان می‌توان از ظرفیت دولت برای این امر استفاده کرد.

| مهرنوش یاسری

اینستاگرام
سهام عدالت رزمندگان یک میلیون تومان بود .
کم کردند شد ۴۹۰ هزار .
همین را که اصلاً هیچ سهام عدالتی قابل خرید و فروش نیست .
میگی نه ؟!
می گویند سهم ۴۹۰ هزاری ۷۲ ملیون ریال قیمت دارد .
شما بخر .
اگر دروغ نیست تو بخر .
...
حقوق و یا کمک معیشت بچه های جبهه و جنگ کمتر از ۵ ملیون تومان :
یعنی صدقه .
یعنی معسر گدا .
تو کی هستی .
که میلیارد می شماری .
شدی وکیل وصی بچه های جنگ .
و تو :
بچه های دفاع مقدس را نابود کردی .
و تو :
فرهنگ ایثار و شهادت را تعطیل کردی .
و تو :
ایران را .
و اسلام را .
نابود کردی .

...
مطلب قبلی .
ای تو .
منظور این نماینده عزیز نبود .
کلی بود .
...
سلام وخسته نباشید به نماینده محترم.ای بزگوار می از طریق امور ایثارگران برای خودم وچهار نفر از اعضای خانواده ام ثبت نام کردم.ومدارک همه تک تک برسی شد ومهر زد که تکمیل است با فاصله زمانی برای سه نفر از اعضای خانواده ام برگه سهام امد ولی برای خودم ویکی از فرزندانم هنوز خبری نیست..بدبختانه هیچ اداره ای مسولیت سهل انکاری پرسنل را قبول نمی کند .که این درد بزرگی در جامعه ما هست که اشتباه را نمی پذیریم. وپاسخگو باشیم...شما را بخدا جلوی این گرانی افسار گسیخته را بگیرید .شما نمایندگان انقلابی واز برادان هم رزم وجبهه ای هستید واین دوره نمایندگان باید عوامل فرصت طلب را سرکوب کنند تا اموال بیت المال را غارت نکنند.از محبتی که نسبت به جاماندگان سهام دارید ممنون وقدر دانی میکنم.حضرت حق نگه دارتان .سلامت وپایدار باشید..
شما که میگین عدالت چرا شهدای مجرد هیچکدوم از اعضای خانواده شون نمیتونه استخدام بشه مثل خواهر و برادر شهدا لااقل یکی از اعضای خانواده شهدای مجرد را استخدام کنید تا بی عدالتی در حق خانواده شهدا نشه
سهام عدالت پیشکش من سهام عدالت نمیخوام دارم تو یک شرکت خصوصی بدون امنیت شغلی که پروژه ای هست کارگری میکنم لیسانسم فقط یک کار دائمی میخوام

...
ای تو .
کجاست .
ای تو بسر که را شود .
بی تو بسر نمی شود .
...
جناب پور ابراهیمی سهام از هر نوعش چه عدالت چه اولیه و چه غیره فقط به کاغذ پاره ای تبدیل شده . بورس که در جلو چشمانتان است.
به جای این کار مشگلات ستاد فرمانده ای کل قوا را با بنیاد حل کنید تا ایثارگران هم بتوانند بطور مساوی از امکانات فروشگاهای اتکا استفاده کنند.

...
رئیس قبلی سازمان خصوصی سازی :
کمی از تقاصش را پس داد .
هر چند اندک .
نوبت دیگران هم میشود .
...

نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi