شناسه خبر : 80684
پنجشنبه 16 بهمن 1399 , 14:16
اشتراک گذاری در :
عکس روز

در سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) صورت گرفت

تکریم مادران مناطق محروم استان تهران توسط گروه جهادی شهدا

گروه جهادی شهدا علاوه بر اهدای بسته های معیشتی نظیر گوشت قربانی و کارت هدیه ویژه مادران، بسته های فرهنگی کتاب را هم در دستور کار خود قرارداده...

فاش نیوز - گروه جهادی شهدا با همکاری گروه جهادی شهدای گمنام، در روز ولادت حضرت فاطمه (س) و به منظور بزرگداشت مقام زن و روز مادر، با اهدای بسته‌های معیشتی و فرهنگی به بانوان، این روز را گرامی داشتند.

 به گزارش خبرنگار ما، به مناسبت ولادت حضرت فاطمه صدیقه (س) و بزرگداشت مقام زن و روز مادر، گروه جهادی شهدا با همکاری گروه جهادی شهدای گمنام با حضور درمناطق محروم استان تهران با اهدای بسته‌گهای معیشتی و فرهنگی  به بانوان این مناطق، این روز را گرامی داشتند.

 محسن اسماعیلی، مسوول گروه جهادی شهدا در این باره گفت: این طرح در قالب پویش "فاطمی" و با هدف ارج نهادن به مقام شامخ مادران و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی برای قشر ضعیف جامعه و مادران این خانواده ها صورت گرفته است.

  مسئول گروه جهادی شهدا در ادامه متذکر شد: این گروه جهادی علاوه بر اهدای بسته های معیشتی نظیر گوشت قربانی و کارت هدیه ویژه مادران، بسته های فرهنگی کتاب را هم در دستور کار خود قرارداده که عبارتند از: کتاب "مادر پسران" نوشته اشرف سیف الدینی برگرفته از خاطرات خانم تابنده چوپان مادر شهیدان محمود، سعید و مجید امینی‌، کتاب "گلستان یازدهم" خاطرات زهرا پناهی روا همسر شهید سردار علی چیت‌ سازیان، "بهشت نام دیگر توست" رمانی عاشقانه با محوریت جنگ، عشق و دوری از وطن در روزگار داعش است که به قلم زینب بخشایش و کتاب "سرباز مادرزاد" که برگرفته از زندگی‌ نامه داستانی شهید مدافع حرم سروان حسین همتی برای مادران درنظرگرفته شده و نیز 2کتاب کودک و نوجوان با موضوع حضرت زهرا(س) و شهدا و همچنین یک بازی ایرانی اسلامی (پازل منچ، مارپله محرم و نامحرم) لوازم التحریر نیز به فرزندان اهدا گردید.

  محسن اسماعیلی در پایان با یک تشکر ویژه از پایگاه خبری فاش نیوز عنوان کرد: پس از انتشار گزارش کاملی که پایگاه اطلاع رسانی فاش نیوز از فعالیت‌های گروه جهادی شهدا داشت، به خواست خدا، سیل کمک‌های مردمی و خیرین به سوی این گروه روانه شده که این کمک ها با سرعت بیشتری تقدیم خانواده‌های بی‌بضاعت می‌شود.

| صنوبر محمدی

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi