شناسه خبر : 80758
پنجشنبه 19 فروردين 1400 , 00:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

از استعدادهای ایثارگران استفاده کنید

حسن حسینایی فرزند شهید - ایثارگران همیشه حجب و حیا دارند وگرنه موقعش که بشود همه می آیند پای کار من که همیشه میگم این پتانسیل و انرژی نهفته در ایثارگران باید آزاد شود حداقل بنیاد شهید و امور ایثارگران باید از این انرژی به نفع ایثارگران استفاده کند.

 بسیاری از همین ایثارگران هستند که موقعیت مالی خوب دارند یا موقعیت سیاسی وعلمی دارند که می شود از این پتانسیل برای کمک به ایثارگران کم بضاعت استفاده کرد واین کار باید توسط بنیاد صورت گیرد چون امیدی به دولت فخیمه روحانی که نیست که اگر بود خودش رو از این مرداب مبتلابه نجات میداد.

چقدر دلواپسان فریاد برآوردند و هشدار دادند ولی این بزرگوار فقط نگاه امیدوارانه به غرب داشتند چقدر رهبری فرزانه فرمودند خوشبین نیستند حداقل با شروط مذاکره کنید بدون کوچک ترین نگاه به داخل درست نقطه عکس رهبری معظم رفتار کردند و نتیجه شده این کلاف سردر گم اقتصاد و سیاست خارجی و تولید و حتی امید را به فنا مطلق دادند و در این چند روز باقی مانده هم ساده لوحانه به فکر تحقق برجام و هر کودک خردسالی میتواند بفهمد که برجام جوانمرگ شد و به جای موز، چغندر داد چون از اول چغندر کاشتند و پینویکو وار منتظر موز بودند و فی الحال میگویند من نبودم دستم بود، تقصیر آستینم بود.

بله دوستان عزیز بله آقا رضای گل چرا سازمان های زیر نظر مستقیم حضرت آقا صفر تا صد درست عمل میکنند حتی خط مشی آینده شان درست چیده شده؟ میدانند چه میکنند و در آینده چه می خواهند انجام دهند. چون نگاه حزبی ندارند نگاه به غرب وآمریکا ندارند.

حال مردم کشورم خوب نیست ایثارگران پاک سرشت و مخلص دعا فرمائید...

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi