شناسه خبر : 80818
جمعه 24 بهمن 1399 , 17:21
اشتراک گذاری در :
عکس روز

هدیه مسئولین به خانواده شهید مدافع حرم

استاندار خوزستان! به فریاد میرسی یا نه؟!

در آستانه‌ی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مسئولین اداره‌ی آب و فاضلاب خوزستان هدیه ویژه‌ای را به خانواده‌ی شهید مدافع حرم تقدیم کردند.

فاش‌نیوز - در آستانه‌ی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مسئولین اداره‌ی آب و فاضلاب خوزستان هدیه ویژه‌ای را به خانواده‌ی شهید مدافع حرم تقدیم کردند.

در ایام بحرانی شیوع ویروس منحوس کرونا، اداره آب و فاضلاب استان خوزستان جهت عقب افتادگی پرداخت قبض آب یک ماه، بدون ملاحظه آب منزل خانواده شهید مدافع حرم شهید « محمد ظهیری » را قطع کردند.

این اقدام که یقیناً میتواند در این ایام بحرانی نیاز به آب و شست و شو با جان خانواده‌ی شهید بازی کند، غیرقابل تصور بوده و از استاندار استان خوزستان انتظار می‌رود که سریعاً جهت رفع این مشکل دستور انجام اقدامات سریع لازم را صادر نماید.

لازم به ذکر است که چنین رفتاری شایسته‌ی خانواده شهید مدافع حرمی نیست که پسرشان را در دفاع از میهن و مرزها از شر داعش ملعون، از دست داده اند! و حداقل ملاحظات در باب قدردانی از این خانواده‌های معزز، از هر هموطنی چه رسد به مسئولین انتظار می‌رود!

آیا پلمپ کردن کنتور آب خانواده شهید با وجود مشکلات اقتصادی کنونی، رواست؟!

download

اینستاگرام
آبفای خوزستان از خانواده شهید دلجویی و عذرخواهی کرده است
ای مسئول اگر خائن به خون شهدا نیستی وواقعا اداره شما لنگ پول اب این خانواده شهید بزگوار است شماره حساب ان اداره را اعلام نمائد تا پرداخت نمائم شر منده شهداهستئم
به نظرمن بنیاد شهید مدعی العموم( دادستانی )باید ورودکنند
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi