شناسه خبر : 80824
دوشنبه 27 بهمن 1399 , 09:05
اشتراک گذاری در :
عکس روز

آخرین دهه فجر ، قرن ۱۳۰۰ هم سپری شد

۴۲ سال بیداری پای یادگار گرانبهای فجر آفرینان

امسال با وجود شیوع بیماری منحوس کرونا، در برگزاری مراسمات دهه‌ی فجر خللی ایجاد نشد و این به همه‌ی دشمنان داخلی و خارجی نشان داد که ملت ما ۴۲ سال پای ارزش‌های انقلاب اسلامی بیدارند.

فاش نیوز -  این یک گزارش خاص از ثبت فعالیت‌های فرهنگی مردم اهواز در آخرین دهه‌ی فجر قرن است. هر سال، دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی ما چشم به راه آمدن ایام دهه فجر بودند تا تاثیر حوادث و اتفاقات سیاسی و دسیسه‌های پنهان و آشکار خود را بر روی میزان مشارکت مردم برای حضور در جشن ملی و اسلامی ۲۲ بهمن، سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران را ببینند. گاهی خیالبافی‌هایی می‌کردند و برای ایجاد یأس و نومیدی در دل ملت ایران دم از پایان حکومت اسلامی در ایران می‌زدند اما مردم انقلابی، فهمیم، با بصیرت ایران هر سال با حضور پرشکوهشان در راهپیمایی دهه فجر نشان می‌دادند که در همه حال پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده‌اند؛ نه بمباران و جنگ تحمیلی، نه تحریم، نه باران سیل‌آسا، نه برف و کولاک، نه گرد و غبار شدید و نه حتی شیوع بیماری مثل کرونا، مانع برگزاری جشن‌های دهه‌ی فجر نیست. برای هر سد و مانعی، راهکاری پیدا می‌کردند. به خاطر هوشیاری و بیداری این مردم بود که امام خمینی (ره) با قلبی آرام و مطمئن به سوی خدا پرواز کرد. او با تمام وجود اعتقاد داشت مردم زمانش از مردم زمان رسول الله (ص) بهتر هستند.

امسال با وجود شیوع بیماری منحوس کرونا، در برگزاری مراسمات دهه‌ی فجر خللی ایجاد نشد و این به همه‌ی دشمنان داخلی و خارجی نشان داد که ملت ما ۴۲ سال پای ارزش‌های انقلاب اسلامی بیدارند. مردم ثابت کردند این انقلاب عمارانی دارد که هوشیارانه همه‌ی سختی‌ها را تحمل کردند و در این ۴۲ سال در چشم خود نمک ریخته‌اند که مبادا خواب غفلت و سهل‌انگاری آنها را برباید و دشمنان فرصت از بین بردن میراث و گنجینه‌ی گرانبهای انقلاب اسلامی را به دست آورند.

 برپایی نمایشگاه، برگزاری یادواره‌ی شهدا، رونمایی آثار در رابطه با انقلاب اسلامی به صورت آنلاین، برگزاری جلسات سخنرانی آنلاین و حضوری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی، برپایی شب شعر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و رژه خودرویی در روز و شب ۲۲ بهمن از جمله فعالیت‌هایی بود که مردم با حضور در این مراسمات نشان دادند مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی، پرورش ملتی خلاق و فعال و پویاست که توسط دشمنان قابل پیش‌بینی نیستند. ورود چند شهید گمنام به خوزستان که دو تن از شهدا در محوطه بیمارستان بقایی شهر اهواز خاکسپاری شد، نشان از این بود که شهدا هم به کمک آمدند تا ۴۲ دهه فجر قرن ۱۳۰۰ را به یادماندنی‌تر کنند.

گرامی باد یاد و نام فجر آفرینان و رهروان راه آنها

جعفری

اینستاگرام
عکسا
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi