شناسه خبر : 80833
شنبه 25 بهمن 1399 , 11:05
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ترجمه ۲۰ زبانه نامه سردار سلیمانی رونمایی می‌شود

ترجمه ۲۰ زبانه نامه تاریخی سپهبد شهید «قاسم سلیمانی» برای دختران و پسران جهان، رونمایی می‌شود.

 

ترجمه ۲۰ زبانه نامه سردار سلیمانی برای دختران و پسران جهان رونمایی می‌شودبه همت بسیج اساتید دانشگاه‌های کشور، از ترجمه ۲۰ زبانه نامه تاریخی سپهبد شهید قاسم سلیمانی برای دختران و پسران جهان، رونمایی می‌شود.

«مجتبی زارعی» رئیس بسیج اساتید کشور با اعلام این خبر، اظهار داشت: نامه حاج قاسم سلیمانی فرمانده سپاه بدون مرز و حافظ کرامت ملت‌ها؛ به دخترش فاطمه، فلسفه حیات، جهاد و شهادت‌طلبی در دفاع از مظلومان و اطفال وحشت‌زده عالم است. بر همین اساس بسیج استادان دانشگاه‌های کشور به‌زودی از ترجمه ۲۰ زبانه این نامه تاریخی برای دختران و پسران جهان رونمایی می‌کند.

آه! مرگ خونین من! عزیز من! زیبای من! کجایی؟

در آستانه سالگرد شهادت سپهبد شهید قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با اعضای ستاد بزرگداشت سالگرد سپهبد شهید سردار سلیمانی و خانواده آن شهید والامقام دیدار کردند. 

در این دیدار فاطمه سلیمانی دختر شهید قاسم سلیمانی نامه‌ای را که پدرش چند ماه قبل از شهادت برای او نگاشته بود، قرائت کرد. این نامه که دل‌نوشته سردار در ستایش مقام شهادت و اشتیاق او بر این لحظه است، دارای جملاتی تأمل‌برانگیز است.

بخشی از متن نامه به‌شرح زیر است:

« فاطمه عزیزم! این چند صفحه را برای تو می‌نویسم، چون می‌دانم مقدسانه مرا دوست داری؛ نمی‌دانم چرا این حرف‌ها را برایت می‌نویسم، اما احساس می‌کنم در این تنهایی و غربت عمرم نیاز دارم با کسی عقده دل باز کنم. آه! مرگ خونین من! عزیز من! زیبای من! کجایی؟

مشتاق دیدارت هستم... وقتی بوسه انفجار تو، تمام وجود مرا در خود محو می‌کند، دود می‌کند و می‌سوزاند. چقدر این لحظه را دوست دارم. آه... چقدر این منظره زیباست. چقدر این لحظه را دوست دارم. در راه عشق جان دادن خیلی زیباست...

خدایا! ۳۰ سال برای این لحظه تلاش کردم. برای این لحظه با تمام رقبای عشق در افتاده‌ام. زخم‌ها برداشته‌ام، واسطه‌ها فرستاده‌ام. چقدر این منظره زیباست! چقدر این لحظه را دوست دارم...»

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi