شناسه خبر : 80849
یکشنبه 26 بهمن 1399 , 08:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مراسم رونمایی از مستند زندگی جانبازان برگزار شد

مراسم رونمایی از مستند زندگی جانبازان و تقدیر از خانواده معظم شهدا و ایثارگران روز شنبه ۲۵ بهمن با حضور معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و همچنین نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.
 
مراسم رونمایی از مستند زندگی جانبازان برگزار شد

مراسم اختتامیه بیست و چهارمین دوره مسابقات فرهنگی ورزشی جانبازان و رونمایی از مستندهای ساخته شده از زندگی جانبازان در باشگاه فرهنگی ورزشی ستارگان ایثار برگزار شد.
در این مراسم با حضور مهندس سعید اوحدی معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، حجت الاسلام والمسلمین یوسفعلی شکری نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران، سردار یعقوب سلیمانی معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران و حمید علی صمیمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ از برگزیدگان بیست و چهارمین دوره مسابقات فرهنگی ورزشی جانبازان و جمعی از خانواده‌های معظم شهدا تقدیر شد.

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi