شناسه خبر : 80885
جمعه 20 فروردين 1400 , 10:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بی خیال جانبازان شدید؟!

جانباز - جانباز بسیجی 40 درصد با2  سال و اندی حضور داوطلبانه در گردان های رزمی به صورت بسیجی داوطلب.

 قبل از سال های دفاع مقدس در کردستان سه ماه و نیم بسیجی داوطلب، آن سال ها براساس تکلیف شرعی به ما گفتند تک تیر انداز، آرپی جی زن، و... گفتند جانشین گردان... و تکلیف کردند فرمانده گردان... و در عملیات کربلای 4 تکلیف کردند، فرمانده دو گردان آبی- خاکی عملیاتی و...4 بار زخمی شدن 17 بار عمل جراحی و...

 الان کار به جایی کشید علناً تفکر لیبرال دموکراتِ مرفهین بی درد می گویند جانباز کیلویی چند و.... همه این ها هیچ و پوچ برای ما است!!!

 ما به عشق و گوش بفرمان امامین انقلاب شکوهمند اسلامی تا آخر جانمان ایستاده ایم و برای این ملّت مظلوم و سربلندی این مرز و بوم جان در طبق اخلاص نهاده ایم.

 یک خواهشی هم داریم لااقل شما تصمیم گیران و وضع کنندگان قانون، با این قوانین مضحک نمک بر زخم ما نزنید اگر مرهم نهادن بلد نیستید.

 آقایان گوشتان را باز کنید در عملیات کربلای 4 دو گردان یعنی حدود 600 نفر به خط زدیم و در برگشت 132 نفر بودیم. قدری خجالت بکشید.

 خیلی راحت در این قانون مضحکتان، استخدام فرزندان بسیجی و یا جانباز را بین رزمندگان بسیجی داوطلب و جانبازان عزیز تعداد مشخص می کردید و به همه رزمندگان از 45 روز گرفته تا به بالا و جانباز از زیر 25 درصد گرفته تا به بالا، در این استخدام راهی برایشان باز می کردید؟

گرچه شک دارم این متن را کامل منتشر کنید ولی بگذارید حرف آخر را در یک جمله بگویم:
صدام دل ما را نسوزاند، این طور که مسئولان دولتی برما ظلم کردند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi