شناسه خبر : 80897
دوشنبه 27 بهمن 1399 , 15:40
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نهضت انقلابی هم اندیشی بانوان جمعیت جانبازان

بررسی قانون جامع ایثارگری را در دستور کار قرار دادیم و در حال شناسایی قوانین بر زمین مانده و اجرا نشده و نیز خلاهای قانونی هستیم و مقرر شده...

فاش نیوز - مسئول کارگروه بانوان جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی از برگزاری نهضت انقلابی هم اندیشی کارگروه های بانوان استانی این جمعیت با هدف انتخاب اصلح در انتخابات 1400 خبر داد.

به گزارش فاش نیوز، وجیهه آزادگر، با بیان اینکه کارگروه بانوان جمعیت جانبازان از آبان سال گذشته تشکیل شد و فعالیت ها و جلسات تا اسفند آن سال یعنی پیش از شیوع کرونا به صورت حضوری انجام شد، افزود: پس از یک دوره وقفه به دلیل شیوع کرونا، از ابتدای شهریور امسال فعالیت خود را در فضای مجازی از سر گرفت.

وی سه هدف تشکیل این مجموعه را ارتقای سطح آگاهی جانبازان و ایثارگران، پرداختن به مسایل فرهنگی جامعه و جوانان با اولویت مطالبات خانواده ایثارگری، و در نهایت، تبادل تجربیات در حوزه مسایل زنان و خانواده عنوان کرد.

آزادگر با بیان اینکه برای انسجام این کارگروه از ظرفیت بانوان فرهیخته و جامع‌نگر استفاده شده است، گفت: گام دیگری که دراین مدت طی شد، تشکیل «گروه یاران» بود که با هدف بهره مندی از توانمندی ها، دانش و تحلیل افرادی خارج از مجموعه خانواده شهدا و ایثارگران برداشته شد.

آزادگر گام سوم پیموده شده در ماه های اخیر را در جهت پیگیری مطالبات جامعه ایثارگری عنوان و خاطر نشان کرد: در این راستا بررسی قانون جامع ایثارگری را در دستور کار قرار دادیم و در حال شناسایی قوانین بر زمین مانده و اجرا نشده و نیز خلاهای قانونی هستیم و مقرر شده موارد احصا شده برای پیگیری به فراکسیون زنان مجلس ارجاع شود.

مسوول کارگروه بانوان جمعیت جانبازان همچنین از تشکیل کارگروه های بانوان در دفاتر استانی این جمعیت ظرف ماه های اخیر خبر داد و افزود: در گام بعدی، برگزاری نخستین همایش سراسری کارگروه های بانوان جمعیت جانبازان در سراسر کشور را در روزهای فرخنده جشن پیروزی انقلاب در دستور کار قرار دادیم تا زمینه ارتباط موثر دفاتر استانی با یکدیگر در آستانه انتخابات فراهم شود.

آزادگر با تشریح روش های ارتباط کارگروه های استانی بانوان با کارگروه بانوان جمعیت جانبازان در مرکز، توصیه کرد که استان ها از ظرفیت گروه یاران جمعیت نیز برای این منظور استفاده کنند.
وی با اشاره به انتخابات پیش روی ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در خرداد 1400 بر ضرورت تبادل نظر و تحلیل و هم‌افزایی کارگروه های بانوان برای انتخاب اصلح تاکید کرد.

وی همچنین یادآور شد: کارگروه بانوان جمعیت جانبازان صرفا دنبال کننده مسائل خانواده های شهدا و ایثارگران نیست و در حوزه های فرهنگی و خانواده برای همه اقشار جامعه دغدغه‌مند بوده و فعالیت های خود را جهت می دهد.

اینستاگرام
با سلام
چرا به زنان جانباز متاهل زیر 25درصد واجد شرایط ، به بهانه این که از همسر نفقه دریافت می کنند، کمک معیشت پرداخت نمی شود و چرا تا کنون ایین نامه های داخلی بنیاد را اصلاح نکرده ؟
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi