شناسه خبر : 80909
سه شنبه 28 بهمن 1399 , 09:47
اشتراک گذاری در :
عکس روز

توصیه‌های لازم به ایثارگران در باره کرونا

مدیرکل پیشگیری و بهداشت روانی بنیاد شهید و امور ایثارگران به ارائه توصیه‌های لازم به ایثارگران در خصوص پیشگیری از بیماری کرونا پرداخت.

 
کد خبر: ۴۴۳۰۴۵
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۴ - 15February 2021
 

دکتر محمداسماعیل علی‌پور مدیرکل پیشگیری و بهداشت روانی بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به احتمال در پیش بودن موج چهارم شیوع بیماری کرونا در کشور اظهار داشت: شرایط بعضی از شهر‌ها از نظر شیوع ویروس کرونا از زرد به نارنجی و از نارنجی به قرمز تغییر کرده است. بر این اساس لازم است ایثارگران گرامی و همکاران ما در بنیاد شهید و امور ایثارگران سراسر کشور نسبت به رعایت نکات بهداشتی و ایمنی دقت بیشتری داشته باشند.

وی افزود: با توجه به اینکه موضوع تکریم ایثارگران در روز‌های بین ۲۲ بهمن تا ۲۲ اسفند به صورت ویژه انجام می‌شود، لازم است که در صورت امکان دیدار‌ها در فضای باز و غیر مسقف مانند حیاط منزل صورت گیرد. همچنین در صورتی که امکان خروج ایثارگران عزیز از منزل وجود ندارد، لازم است دیدار‌ها با حداقل نفرات انجام شود.

مدیرکل پیشگیری و بهداشت روانی بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص ملاحظات لازم برای شهر‌های نارنجی و قرمز گفت: بهتر است که در این مناطق تکریم به صورت تصویری به صورت آنلاین و یا با تماس تلفنی انجام شود تا از خطر انتقال بیماری جلوگیری به عمل آید.

علی‌پور تأکید کرد: از تمام ایثارگران به ویژه گروه‌های با ریسک بالای بیماری مانند جانبازان گرانقدر شیمیایی و نخاعی و والدین معظم شهدا درخواست می‌کنیم با توجه به اینکه ویروس انگلیسی کرونا احتمال سرایت بیشتری دارد، مسائل و دستورالعمل‌های لازم را با جدیت رعایت کنند و رفت و آمد‌ها را به حداقل برسانند.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
اقای مدیر کل کرونا که از کرانی سخت تر نیست مگر انسان از گرسنگی بمیرد خوب است یا کرونا بگیرد وبمیرد
من جانباز راننده تاکسی هستم بخاطر اینکه سر خط نرفتم وکار نمیکردم وحتی شهریه خط پرداخت میکردم دو مرتبه جریمه شدم حتی گفتم بخاطر جانبازی میترسم بروم سرکار گفتند به ما ربطی ندارد مشکل شماست سازمان تاکسی رانی مشهد حتی تحدید به اجراج از خط و تعهد گرفتند که تکرار نشود
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi