شناسه خبر : 80921
سه شنبه 28 بهمن 1399 , 12:10
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بازدید دکتر عباسپوراز مراکز درمانی سمنان

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران در سفر به استان سمنان ضمن دیدار با جمعی از ایثارگران این استان از مجموعه‌های درمانی و بیمه دی استان سمنان بازدید کرد.
 
بازدید معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران از مراکز درمانی سمنان

دکتر عبدالرضا عباسپور در ابتدای سفر به استان سمنان در گلزار مطهر شهدای امامزاده یحیی (ع) حضور یافت و با قرائت فاتحه و نثار شاخه گل بر سر تربت پاک شهیدان، نسبت به مقام رفیع شهدای این خطه ادای احترام کرد.
وی در ادامه با حضور در جلسه شورای معاونان و روسای شهرستان‌های تابعه این استان در خصوص اقدامات صورت گرفته در زمینه پیشگیری از بیماری کرونا گفت: طبق پیش‌بینی‌های صورت گرفته برای تزریق واکسن کرونا، این واکسن در گام اول برای جانبازان شیمیائی، جانبازان بالای 50 درصد و والدین معظم شهدا واکسن تزریق خواهد شد.
در این نشست نیز محمد یزدانی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان با ارائه گزارشی کوتاه از وضعیت کلی ایثارگران، روند خدمت‌رسانی به آنان و طرح‌های تحولی بنیاد در راستای ارتقاء جایگاه ارزشی یادگاران معظم دوران دفاع مقدس را مثبت ارزیابی کرد.
معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه از داروخانه حکیم سمنان بازدید و با مدیر داروخانه در مورد روند خدمت‌رسانی به ایثارگران، مشکلات و چالش‌های احتمالی در رابطه با قرارداد با بیمه دی گفت‌وگو کرد.
عباسپور همچنین با جانباز گران‌قدر 70 درصد یعقوب کنده چی، والدین معظم شهید «علی حامدی» و جانباز معزز 50 درصد «علی‌اکبر مؤمنیان» دیدار و گفت‌وگو کرد.
وی ضمن ستایش روحیه فداکارانه رزمندگان و شهدا اظهار کرد: شهدا افتخار و آبروی نظام اسلامی هستند و امنیت، عزت و استقلال امروز ما ثمره بزرگواری و جانفشانی آن عزیزان است و افتخار مدیران و مسئولان نظام این است که قدم مؤثری در راه جلب رضایت خاندان مکرم شهدا و ایثارگران برداریم و در حد توان در تثبیت و ارتقاء مقام و منزلت و حل‌وفصل مشکلات آنان بکوشیم.
معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران در دیدار با خواجه‌زاده مدیر بیمه دی استان سمنان به بررسی روند تسهیل و تسریع در امر خدمت‌رسانی درمانی به جامعه ایثارگری پرداخت.

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi