شناسه خبر : 80941
چهارشنبه 29 بهمن 1399 , 11:52
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ضرورت تقویت نظام اداری برای خدمت‌رسانی به ایثارگران

سردار «یعقوب سلیمانی» با اشاره به ضرورت تقویت نظام تحول اداری و بهره‌گیری از ظرفیت‌ها در مسیر خدمت‌رسانی به ایثارگران، گفت: حفظ همدلی، شفافیت و صداقت در کار اصل مهم خدمت‌رسانی است و می‌توان از منش شهدا در این راستا الگو گرفت.

 

ضرورت تقویت نظام تحول اداری برای خدمت‌رسانی به ایثارگران سردار «یعقوب سلیمانی» معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران، امروز (سه‌شنبه) در نشست شورای معاونان و مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم اظهار داشت: امروز به رغم همه دسیسه‌ها و فراز و نشیب‌ها، چهل و دو سال از پیروزی انقلاب اسلامی را پشت سر گذاشتیم در حالی که دشمن تلاش می‌کرد تا انقلاب اسلامی به ۴۰ سالگی خود نرسد و در این راستا تمام توان خود را بسیج کرد؛ اما به برکت وجود فرهنگ ایثار و شهادت شکست خورد.

وی افزود: از بدو شکل‌گیری انقلاب اسلامی، دشمن با تمامی ابزار ممکن تلاش کرده تا مشی و راه شهدا و فکر و اندیشه امامین انقلاب را متوقف کند؛ اما شاهدتیم که ملت ایران با پشت سر گذاشتن همه مشکلات، با بصیرت و ولایت‌مداری همواره در صحنه حضور داشته و از آرمان‌های شهدا دفاع کرده است.

سردار سلیمانی تأکید کرد: امروز هر خدمتی که از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران ارائه می‌شود، اگر با نگاه و اندیشه فرهنگ ایثار و شهادت آمیخته نباشد، نمی‌توان اثرگذاری لازم را داشته باشد.

وی با اشاره به ضرورت تقویت نظام تحول اداری و بهره‌گیری از ظرفیت‌ها در مسیر خدمت‌رسانی به ایثارگران، تصریح کرد: حفظ همدلی، شفافیت و صداقت در کار اصل مهم خدمت‌رسانی است و می‌توان از منش شهدا در این راستا الگو گرفت. هرچه برای خدمت به شهدا لازم است را می‌توان در لسان شهدا یافت، وصایای شهدا گویای همه ‌چیز است، توجه و تأکید بر این وصایا گره‌گشای بسیاری از مشکلات و مسائل است و خادم شهدا بودن از افتخارات ماست.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطرنشان کرد: در سایه تعامل، هم‌افزایی و هماهنگی نهادهای مرتبط، بنیاد شهید و امور ایثارگران مرجعیت خود را در حوزه وظایف ذاتی و قانونی حفظ خواهد کرد.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi