شناسه خبر : 80949
پنجشنبه 30 بهمن 1399 , 11:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برگزاری اولین نشست سراسری جبهه تحول‌خواهان انقلابی

نخستین نشست سراسری دبیران استانی جبهه تحول‌خواهان انقلابی با هدف هم‌اندیشی پیرامون انتخاب اصلح در انتخابات ۱۴۰۰ برگزار شد.

فاش‌نیوز - نخستین نشست سراسری دبیران استانی جبهه تحول‌خواهان انقلابی با هدف هم‌اندیشی پیرامون انتخاب اصلح در انتخابات ۱۴۰۰ برگزار شد.

  به گزارش فاش‌نیوز در این نشست سراسری که با حضور ۱۲۰ تن از اعضای ارشد سه تشکل جمعیت ایثارگران، جمعیت رهپویان و جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی شب گذشته به صورت مجازی برگزار شد، دبیران کل این سه جمعیت که در آستانه‌ی انتخابات پیش رو به واسطه ائتلاف با یکدیگر، با عنوان «جبهه تحول‌خواهان انقلابی» اعلام موجودیت کرده‌اند، درباره‌ی چگونگی فعالیت در انتخابات آتی به منظور معرفی گزینه اصلح از میان نامزدهای انقلابی ریاست‌ جمهوری به مردم بحث و تبادل نظر کردند.



 نحوه‌ی ارتباط‌گیری تشکل‌های استانی با مرکز و نیز شناسایی و معرفی نامزدهای اصلح انتخابات شوراهای شهر و روستا نیز از سیاست‌های مطرح شده در این نشست بود.

 شاخص‌های مدنظر جبهه تحول‌خواهان انقلابی برای انتخاب اصلح نیز در این نشست مورد بحث قرار گرفت.

 مجتبی شاکری دبیر کل جمعیت جانبازان، محمدجواد عامری دبیر کل جمعیت ایثارگران و مالک شریعتی نماینده‌ی مجلس و دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی طی سخنانی مواضع مشترک خود با دو تشکل دیگر ائتلاف مذکور در آستانه‌ی انتخابات را تشریح کردند و علیرضا زاکانی رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی میهمان ویژه‌ی این نشست به تشریح ۵ گام پیشرو در این مرحله خودسازی، خدمتگزاری، گفتمان سازی، انتخابات و ایجاد تحول پرداخت.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi