شناسه خبر : 80950
پنجشنبه 30 بهمن 1399 , 08:21
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سفر معاون بهداشت و درمان بنیاد به استان یزد

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران در سفر به استان یزد با رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی دیدار و گفت‌وگو کرد.
سفر معاون بهداشت و درمان بنیاد به استان یزد/دیدار با رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی

به گزارش «ایثار»، دکتر عبدالرضا عباسپور در ابتدای سفر به استان یزد با حضور در گلزار مطهر شهدای شهر یزد به قرائت فاتحه و ادای احترام نسبت به مقام شامخ شهدا پرداخت.

وی در دیدار با رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی با اشاره به جایگاه علمی استان یزد در سطح کشور اظهار کرد: به همت مردم سخت‌کوش و پرتلاش این منطقه، یزد در حال حاضر به قطب درمانی مرکز و جنوب کشور تبدیل شده است.
وی افزود: خوشبختانه با توجه به تعامل سازنده مسئولان استان یزد در حوزه رسیدگی به مسائل بهداشتی و درمانی ایثارگران، یزد از استان‌های سرآمد و کم مشکل در سطح کشور است.

دکتر میرجلیلی رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد نیز در این دیدار با اشاره به پیشرفت‌های علمی دانشجویان شاهد و ایثارگر گفت: با توجه به همکاری و تعامل تنگاتنگ دانشگاه و بنیاد شهید و امور ایثارگران، موفقیت‌های روزافزون دانشجویان شاهد و ایثارگر را در عرصه‌های مختلف مشاهده می‌کنیم.

وی خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران را مایه افتخار دانست و تصریح کرد: تلاش مجموعه دانشگاه این است که با بهره‌گیری از همه امکانات خود بتواند خدمتی هرچند اندک به خانواده ایثارگران انجام دهد.
در این نشست مقرر شد با هدف تسهیل در ارائه خدمت مراکز تصویربرداری بخش خصوصی به خانواده شهدا و ایثارگران تمهیدات لازم از سوی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی انجام شود.

همچنین تفاهم‌نامه‌ای بین دانشگاه شهید صدوقی و بنیاد شهید و امور ایثارگران به منظور ارائه خدمات تصویربرداری و سونوگرافی و استفاده از بخش‌های دولتی و خصوصی از این خدمات منعقد شد.
معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه سفر خود به استان یزد از آسایشگاه جانبازان نخاعی شهر یزد بازدید به عمل آورد و از نزدیک با جانبازان گرانقدر حاضر در این مجموعه دیدار و گفت‌وگو کرد.
عباسپور همچنین با حضور در منزل یکی از جانبازان معزز قطع عضو شهر یزد با وی دیدار کرد.

بازدید از بیمه دی استان یزد و تأکید بر راه‌اندازی واحد مستقل دریافت اسناد در شهر یزد توسط بیمه دی از دیگر اقدامات انجام شده توسط معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران در سفر به استان یزد بود.
عباسپور در ادامه با حضور در شهر اردکان ضمن ادای احترام در مزار مطهر شهدای این شهر، با یکی از جانبازان گرانقدر بصیر در این شهر دیدار و گفت‌وگو کرد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi