شناسه خبر : 80951
پنجشنبه 30 بهمن 1399 , 08:24
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با یک جانباز ۷۰درصد

دیدار مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با یک جانباز هفتاد درصد

حمیدرضا مومنی رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به دیدن جانباز صفایی، جانباز ۷۰ درصد قطع نخاعی رفت و به او به عنوان یکی از جانبازان هشت سال دفاع مقدس ادای احترام کرد.

به گزارش خبرآنلاین از قشم، این دیدار با حضور جمعی از معاونین و مدیران این سازمان در راستای پاسداشت یاد و نام شهدا، جانبازان و ایثارگران دوران دفاع مقدس برگزار شد.
حمیدرضا مومنی در این دیدار اظهار داشت: آنچه در دوران انقلاب اسلامی و سال های دفاع مقدس موجب قدرت ایران اسلامی شد، فداکاری، شجاعت و دلیری رزمندگان بود که در حال حاضر تعدادی از آنها در جمع ما حضور دارند.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با بیان اینکه همه ما مدیون ایثار و فداکاری شهدا و جانبازان هستیم، تصریح کرد: جانبازان قطع نخاع مشکلات و شرایط ویژه ای دارند و باید با هرچه در توان داریم در خدمت این عزیزان باشیم و بیش از گذشته پیگیر حل مسائل و مشکلات آنان باشیم.

 براساس این گزارش، حاج غلامحسین صفایی، جانباز ۷۰ درصد در سال ۱۳۳۵ در مشهد به دنیا آمده است و تحصیلات آزاد حوزوی دارد. پیش از انقلاب، معلم قرآن بوده و در آخرین سال های رژیم شاه، زندگی اش را در زندان به سربرده است.
این جانباز سرافراز دوران دفاع مقدس با شروع جنگ تحمیلی ۵ ماه در جبهه حضور پیدا کرده و ۲ بار مجروح شده و در دومین مجروحیت خود در جبهه چزابه در بهمن ۶۰  قطع نخاع شده است.

وی ۳۹ سال است که بدون حرکت روی صندلی چرخ دار به سر برده و خود را وقف انجام برنامه های فرهنگی کرده است. همچنین سال هاست نویسندگی می کند و کتاب هایی با عنوان های «مؤمن کیست» «عوام و خواص» «عمل صالح» و... را با نی و دندان به رشته تحریر درآورده است.
گفتنی است صفایی همچنین مسئولیت انجام فعالیت های فرهنگی و اجتماع عظیم منتظران را که در روز میلاد حضرت صاحب الزمان (عج) برگزار می شود؛ به عهده دارد.

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi