شناسه خبر : 80960
پنجشنبه 30 بهمن 1399 , 09:03
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شهید و زخمی شدن ۸ رزمنده الحشد الشعبی در دفع حمله داعش

رزمندگان الحشد الشعبی شامگاه چهارشنبه حمله عناصر داعش در استان دیالی عراق و در مجاورت مرز با ایران را دفع کردند که با شهادت سه نیروی الحشد الشعبی و زخمی شدن پنج نفر دیگر همراه شد.

شهید و زخمی شدن 8 رزمنده الحشد الشعبی در دفع حمله داعش در دیالی عراق

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، رزمندگان تیپ ۲۷ الحشد الشعبی( سرایا انصار العقیده) شامگاه چهارشنبه یک حمله عناصر داعش را در استان دیالی در شرق عراق و مجاورت مرز با ایران دفع کردند.

در این حمله شدید تروریست‌ها، سه رزمنده الحشد الشعبی شهید و پنج نفر دیگر از آنها زخمی شدند.

نیروهای الحشد الشعبی طی هفته‌های اخیر  تعقیب و گریز تروریست‌ها و درگیری با آنها  را در دیالی شدت بخشیدند و نیروهای ارتش نیز به همراهی این نیروها آمده‌اند و در حال گشت‌زنی در منطقه هستند.

پنج نفر از نیروهای الحشد الشعبی در درگیری چند روز پیش این نیروها با تروریست‌های داعش در منطقه نفط خانه دیالی به شهادت رسیدند. 

نیروهای الحشد الشعبی طی یک سال اخیر  نقش مهم و تاثیرگذاری در دفع حملات بقایای عناصر داعش در استان‌های عراق و به خصوص در استان دیالی در شرق عراق داشتند.

تروریست‌های داعش در مناطق شرق دیالی برای ادامه فعالیت خود، به طور مستمر مورد حمایت و پشتیبانی آمریکا قرار دارند.

اینستاگرام
ده هزار شورشی خارجی از جمله اعضای القاعده مورد حمایت آمریکا و متحدانش در افغانستان حضور دارند.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi