شناسه خبر : 80965
پنجشنبه 30 بهمن 1399 , 15:20
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مگر شاغلین غیرانتفاعی گناه کرده اند؟!

اکبرکاشانی حصاری - بر یکایک مردان عرصه دفاع از حقانیت به حق فراموش شدگان.

 رزمندگان جامانده از مشاغل دولتی وبیکار وفرزندان انان که با مشقت واقتصاد نابه سامان وباهزینه گزاف توانسته اند لیسانس بگیرند. و درمدارس غیر انتفاعی به عنوان نیروی ازاد خدمت می کنند. آن هم باحقوق خیلی کم ونداشتن هیچ گونه سنوات کاری جزء مسلمانان این مرز وبوم به حساب نمی آیند. بجای پاک کردن مسئله ؟اصل صورت مسئله را اصلاح کنید.ایا مدارس غیر انتفاعی از تمام قوانین ان اداره پیروی نمیکند ویا مدرک دانش اموزان انان را در پایان تحصیل برای کار در ادارات ایران موردقبول نیست.پس چرا تصمیم گیری ها دقیق و کامل انجام نمی شود؟

کارمندی که دل خوشی ان به قانون مملکت دارد وپیروی از قوامین ومطیع قانون است به کی وچی دل خوش باشد. که صادقانه به ملت ومملکت خودش خدمت کند؟ چون کار نبوده ونا چار برای گذران زندگی ابرومندانه قبول این خدمت رسانی را نموده وده سال با امید به اینده بهتر شدن این وضعیت سرکرده وساخته .حالا یکدفعه اب پاکی ونیستی را بر دست او بریزید.گناه ان چیست؟

یا گناه من که پدر اوبودم ودران دوران درس و اسایش در کنار خانواده را رها کردم وبه امر رهبرم گوش دادم وبه وظیفه شرعی ودینی خود برای دفا از ناموس و وطنم کردم. و بعد از جنک کار اداری نبود وسن وسال بالا رفت ومارا جای بکار نگرفتن. وخودمان باتلاش وزحمت. دوچندان و خسارات خورده بر خانواده واز هم. پاشیده شدن کانون گرم خانواده بخاطر فقر مادی وبی سرپناهی درخود سوختیم وساختیم وچه حرف ها وکنایه ها وزخم زبان ها که نشنیدیم و هرگز از کسی طلب نکرده وطلبی نداریم..

اما وقتی می بینی بین رزمنده که شغل دولتی داشته و یا فرزند او در شغل دولتی مشغول شده که حق حق حق اوست. مگر من و امسال من که کار دولتی نداشته و حالا هم در این وضعیت اقتصادی واقعان فرزندم برای حفظ آبرو وحیات زندگی اش ناچار به قبول خدمت در مدارس غیر انتفاعی کرده وشده وده سال عمرش را صادقانه خدمت به فرزندان این مرز و بوم کرده و گزینش ادامه کار او رااموزش وپرورش انجام داده وکار او دائم ومرتبط بااین اداره هست و از قوانین ان پیروی می کنند. شما بفرماید تکلیف چیست؟

 اسمی بر این  قانونی که حق عده ای را نادیده گرفته بگذارید.ومارا توجیه کنید. اشتباهمان چه بوده ومقصر چی وکیست.ممنون میشوم از قانون گذاران که تدبیر واصلاح این جور قانون ها را مدنظر شریف خودشان ودر مجلس عنوان شود تا رزمنده همان رزمنده و معنی ایثار وفرهنگ ان را در جامعه درخت پر بار وبی نقص خود را نمایان کند.

به امید حق وحقیت. وعدالت پایدار برابری وبرادری.ان شاالله. آمین .خداوند. به همه زحمت کشان امت وخلق خدا طول عمر با عزت عطا فرماید. آمین

اینستاگرام
باسلام بر مردان باغیرت ووطن پرست ونمایندگان حق طلب وبی ادعا .هوشیارانه ومحتاتانه گام بردارید.که لاش خوران درکمین هستند..چون هرموقع بوی دادن حق به ملت به مشام انها میرسد .برای نابودی حق درکمین مینشینند.چه بسا دوزدان دست دردست دادند.ودرهر دوره از ریاست خود ایران را کردند چون گوشت قربانی.ما که دیگرقطع امید کرده ایم.خدا به دادفرزندانمان برسد .ما که کوله بار رنج وبد بختی را بسته وهم چون افتاب لب بوم چشم براه پیک اجل نشته .بخورید .وبرای هفت نسل از فرزندانتا ن هم از مال بیت وال مال به ارث گذارده.وبدانید ما در روز قیامیت ورستاخیز از ریال ودرهمی خیانت شده بحقمان نخواهیم گذشت.وهمین طور از مسولی که از ترس دادن پست ومقام خود در هر لباس که بوده وهست ودر زمان گرفتن حق حقه حقی حقدار ساکت وفقط ناظر برجنایت وظلم بوده نخواهیم گذشت .یک روزی در ههمین سایت ودیگر سایت ههای خبری نوشتم حرف دلم را این بی دینان برای جلوه نمای وهفته های چاپیدن وکشیدن خون این ملت طبع طب نام گذاشته شده ان هفته را داغ وچنان ظاهر نمای وجلو گری میکنند.که همه گان فکر کرده فرشته گان حقیقت بر سرزمین ما ناظل گشته اند.بر ما چهار دوره ازاین فرشتگان به ظاهر خوب که دادیم ومیدهیم وخواهیم داد میگذرد وهمه داده های انان را در کف دستانمان بر ای نمایشان ودید ایرانی وبیگانه گذاشته ایم ودل کندیم از مرحم اورده بر زخم وتنمان.شمارا به خیر ومارا به سلامت.گر نوش داروی هم باشد دیگر دردما را درما ن نیست .اخ وای فریاد ودادخود را بر خالق یکتا بریم که تنها امید ناامیدان است .پس خوب بخورید وکیسه های طمع خود راازطلاو زروزور وخیانت پروپرترکنید.که از دزدان دگر عقب نمانید.وعاقبت همین شود که ناموستان در کشور بی گانه ...نننگ تان باد ای بی غیرت ها که اسم مرد ومردان را به ننگ کشاندید.باشد تا روز رستاخیز.خدا حافظ همه خوبان ومردان عزت طلب وعدالت طلب بوده وخواهد بود.یاحق ای مریدان حق طلب.

۱۳۹۹/۱۲/۰۶ ۱۳:۲۵
افزایش بی‌سرصدای 75 درصدی حقوق دولتی‌ها و این درحالی است که افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی 15 درصد بوده است آیا این عدالت است.

آیا خون شاغلنی ها رنگین تر بازنشسته ها است؟
واقعا دلیلش را تحقیق و تفحص کنید واقعا چرا کارگران شاغل حدود 6 تا 8 میلیون عیدی میگیرند اما بازنشستگان 1/500 واقعا چرا اینگونه است
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi