شناسه خبر : 80970
شنبه 02 اسفند 1399 , 08:28
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مستند «عارف مسلح»شهید محمد هادی ذوالفقاری

  •  
  •  

مستند «عارف مسلح» فیلمی از زندگی شهید محمد هادی ذوالفقاری

مستند «عارف مسلح» زندگی شهید محمدهادی ذوالفقاری از شهدای مدافع حرم را که در سامرا به فیض شهادت نائل آمد روایت می‌کند.

مستند «عارف مسلح»، زندگی شهید محمدهادی ذوالفقاری از شهدای مدافع حرم در عراق را روایت می‌کند. شهید ذوالفقاری در روز بیست و ششم بهمن 1393 در سامرا به فیض شهادت نائل آمد.

شهید ذوالفقاری در سال 1367 دیده به جهان گشود. او در شب جمعه و چند روز بعد از ایام فاطمیه به دنیا آمد. ولادت ایشان با شهادت امام هادی (علیه السلام) مصادف است؛ بر همین اساس نام او را محمدهادی می‌گذارند. عجیب است که او عاشق و دلداده امام هادی (علیه السلام) شد و در این راه و در شهر امام هادی (علیه السلام) یعنی سامراء به شهادت رسید.

خانواده‌ هادی می‌گویند: هادی اذیتی برای ما نداشت. آنچه می‌خواست را خودش به دست می‌آورد. از همان کودکی روی پای خودش بود. مستقل بار آمد و این، در آینده زندگی او خیلی تأثیر داشت. هادی از اول یک جور دیگری بود. حال و هوا و خواسته‌هایش مثل جوانان هم‌ سن و سالش نبود. دغدغه‌مندتر و جهادی‌تر از جوانان دیگر بود.

منبع: tasnimnews خبرگزاری تسنیم
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi