شناسه خبر : 80977
شنبه 02 اسفند 1399 , 09:35
اشتراک گذاری در :
عکس روز

آغاز واکسیناسیون جانبازان و ایثارگران در کشور

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از آغاز واکسیناسیون جانبازان و ایثارگران در مقابل ویروس کرونا در هفته جاری خبر داد.

به گزارش فاش نیوز، سعید اوحدی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفت و گو با مهر با اشاره به آغاز تزریق واکسن کرونا به ایثارگران در هفته جاری گفت: وزارت بهداشت از ابتدا اعلام کرد که کادر درمان و سپس افراد دارای بیماری زمینه‌ای یعنی کسانی که آسیب پذیر بوده و ممکن است به دلیل ابتلا به کرونا شرایط خطرناکی داشته باشند، در اولویت دریافت واکسن خواهند بود.

رئیس بنیاد شهید افزود: بر همین اساس افراد مسن، جانبازان و والدین شهدا که اغلب سن این عزیزان بالای ۸۰ سال است، در الویت دوم برای دریافت واکسن کرونا هستند.

اوحدی با اشاره بر زمان واکسیناسیون این افراد تصریح کرد: هماهنگی‌های لازم با وزارت بهداشت نیز انجام شده و ظرف هفته آینده به تدریج واکسیناسیون ایثارگران و افراد در الویت تحت پوشش بنیاد شهید آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه از هفته پیش رو جانبازان عزیز به تناسب شدت آسیب پذیری جسمی خود، واکسیناسیون می‌شوند، خاطرنشان کرد: در همین راستا نیز با هماهنگی وزارت بهداشت، بخشی از آن واکسن وارداتی به کشور در اختیار بنیاد شهید قرار خواهد گرفت و واکسیناسیون این عزیزان آغاز می‌شود.

اوحدی درباره تعداد ایثارگرانی که قرار است واکسینه شوند، ابراز داشت: شمار افرادی که واکسن را دریافت می‌کنند، در حال حاضر مشخصی نیست و به میزان واکسنی که وارد کشور می‌شود، بستگی دارد.

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi