شناسه خبر : 80990
شنبه 02 اسفند 1399 , 11:38
اشتراک گذاری در :
عکس روز

در اولین سالگرد عروج شهید »محمدرضا رجبی»/کلیپ

صحبت از محمدرضا است، همو که دل به رضا و قضای الهی داد تا به دست شقی‌ترین دشمنان دین و میهن، منافقین بدتر از کفار، ۴۰ سال پیش پیکرش آماج تیرهای زهر آگین آنان قرار گیرد...

فاش‌نیوز - مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا احزاب ﴿۲۳﴾

 از میان مؤمنان مردانى‏ هستند که به آنچه با خدا عهد بستند، صادقانه وفا کردند برخى از آنان به شهادت رسیدند و برخى دیگر در همین انتظارند و هرگز عقیده خود را تبدیل نکردند.

سخن از شهید است و شهادت، از رادمردان عرصه خون و شمشیر، از شیران بیشه عزت و شرف، نیک سیرتان به لقاء الله پیوسته، که عند ربهم یرزقون اند.

 صحبت از محمدرضا است، همو که دل به رضا و قضای الهی داد تا به دست شقی‌ترین دشمنان دین و میهن، منافقین بدتر از کفار، ۴۰ سال پیش پیکرش آماج تیرهای زهر آگین آنان قرار گیرد اما سربلندی از آن اسلام که یَعلوا و لایُعلی علیه است، گردد و در این مسیر اسوه و الگوی دلاورمردان عصر خود و آئینه‌ای برای نسل‌های فردای انقلاب خون‌بار اسلامی‌مان باشد و نمونه‌ی عینی و عملی این سخن پر نغز که آنها که رفته‌اند کاری حسینی کرده‌اند و آنها که مانده‌اند باید کاری زینبی کنند و الا یزیدی‌اند.

آری عزیزان
محمدرضا، رجبی بود و اهل ماه رجب و چه زیبا تقارنی که اولین سالگرد عروج آسمانی‌اش هم با ماه مولایش امیرمومنان مصادف گشته و این خود پیامی است برای همه دوستان و همرزمانش که این الرجبیون؟

و اما...! محمدرضا

 ای عزیز سفر کرده به جوار رحمت الهی! تویی که نمونه‌ی بارز الذین آمنوا و هاجروا و جاهدوا فی سبیل الله باموالهم و انفسهم بودی، یقینا از فراسوی کره‌ی ارض و از بهشت برین، خود شاهدی که در فراقت، ستون‌های ساختمان جدید مرکز فرهنگی و حسینیه‌ی حضرت علی ابن باقر(ع) که آرزوی احداث آن را در تهران برای همگرایی و همدلی همه‌ی اردهالی‌ها داشتی، از برکات فروش دو قطعه زمین اهدائی تو  سر بر افراشته و به‌زودی پایگاهی برای نشر علوم و معارف اسلام خواهد شد و رهروان راه حق و حقیقت از شعله‌های چراغی که تو و دیگر بانیان خیر افروختید، بیش از پیش در مسیر تکامل دین خدا و ظهور منجی آخرالزمان مهدی موعود عج ا.. بهره‌مند خواهند شد.


بدین مناسبت ضمن بزرگداشت اولین سالگرد شهادت شهید والامقام محمدرضا رجبی، یاد و خاطره‌ی تمامی شهیدان راه حق و حقیقت، عدالت و آزادی، شهدای گرانقدر انقلاب خونبار اسلامی و دفاع مقدس را نیز گرامی داشته به روح پاکشان درود می‌فرستیم.

از طرف همسرشهید

 

جانباز شهید محمدرضا رجبی در 4 اسفند ماه سال 1398 به خیل شهدا پیوست.

download

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi