شناسه خبر : 80994
شنبه 02 اسفند 1399 , 13:01
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جانباز ۷۰ درصد کرمانی آسمانی شد

"جواد طحانی" از جانبازان استان کرمان پس از عمری مجاهدت و پاسداری از ارزشهای نظام و انقلاب اسلامی، روز گذشته در یکی از بیمارستان های کرمان دعوت حق را لبیک گفت و به یاران شهیدش پیوست.

فاش نیوز - جانباز 70 درصد جنگ تحمیلی"جواد طحانی" از جانبازان استان کرمان پس از عمری مجاهدت و پاسداری از ارزشهای نظام و انقلاب اسلامی، روز گذشته در یکی از بیمارستان های کرمان دعوت حق را لبیک گفت و به یاران شهیدش پیوست.
 
جانباز گرانقدر 70 درصد «جواد طحانی» به هم‌رزمان شهیدش پیوست
بنا بر این گزارش «جواد طحانی» جانباز 70 درصد دفاع مقدس، چهارم شهریورماه 47 چشم به جهان گشود و پس از تحصیلات مقدماتی و با آغاز تهاجم ارتش بعث عراق به خاک کشور، به ارتش جمهوری اسلامی ایران پیوست و به‌ عنوان سرباز نیروی زمینی ارتش به جبهه‌های حق علیه باطل اعزام شد. وی در 25 تیرماه 67 در منطقهٔ حاج عمران براثر اصابت ترکش یک دست خود را کامل از دست داد و دچار جراحات شدید دیگری نیزشد و مدال پرافتخار جانبازی را بر گردن آویخت.
این شهیدِ سعید پس از سال ها تحمل درد و رنج ناشی از مجروحیت و جانبازی سرانجام جام شهادت را سر کشید و به همرزمانش پیوست.
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi