شناسه خبر : 81012
یکشنبه 03 اسفند 1399 , 09:32
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار نماینده ولی فقیه در بنیاد با جمعی از ایثارگران

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با جمعی از خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان شهر‌های نیشابور و مشهد دیدار و گفتگو کرد.

 

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین یوسفعلی شکری نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با سفر به شهر نیشابور با خانواده معظم شهید «احمد حاجی نقی»، جانباز گران‌قدر ۷۰ درصد «سید علیرضا رضوی» و آزاده سرافراز «رضا دانشور» دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی همچنین با خانواده معظم شهید «محمدصادق غفاریان خیاطی»، خانواده معظم شهیدان «محسن و جواد شادکام تربتی»، جانباز ۷۰ درصد و آزاده سرافراز «جعفر مهمان‌نواز» و فرزند شهید «حسن دهقانی» در شهر مشهد دیدار کرد.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در این دیدار‌ها اظهار داشت: زندگی خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان سرشار از فداکاری، گذشت و ایثار است و زبان از بیان عظمت ایثار این عزیزان قاصر است.

شکری ادامه داد: وقتی نواده‌های شهدا را می‌بینیم و در کلام و رفتار آنان دقت می‌کنیم متوجه می‌شویم خوشبختانه نسل‌های سوم ایثارگران هم ادامه‌دهنده راه شهدا و ایثارگران هستند. امروز شاهد موفقیت فرزندان ایثارگران هستیم که موضوعی تحسین‌برانگیز است. خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان با سختی‌های بسیاری که متحمل شده‌اند فرزندانی را در سنگر علم و دانش برای اسلام تربیت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه با هیچ چیزی در جهان نمی‌توان فداکاری‌های خانواده‌های شهدا و ایثارگران را جبران کرد، افزود: همه ما محتاج دعای این عزیزان هستیم و قطعاً دعای والدین شهید دعایی ویژه خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران همچنین در دیدار با همسر و فرزندان مرحوم محمدرضا ستوده رییس سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان نیشابور که مدتی قبل بر اثر بیماری کرونا به رحمت ایزدی پیوست، تأکید کرد: تمامی فعالیت‌های مرحوم ستوده در راستای خدمت به خانواده‌های شهدا، جانبازان و آزادگان بوده و امروز دعای این عزیزان نیز ذخیره آخرت ایشان است.

شکری در بخش دیگری از سفر خود به استان خراسان رضوی در مراسم افتتاح حوزه نمایندگی، ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: فعال شدن حوزه نمایندگی، ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با توصیه مقام معظم رهبری انجام می‌شود و این دفتر پل ارتباطی خانواده‌های شهدا و ایثارگران و مقام معظم رهبری است.

گفتنی است حجت الاسلام والمسلمین شکری طی حکمی حجت الاسلام حسین معصومی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی را به‌عنوان مسئول حوزه نمایندگی، ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی منصوب کرد.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
سلام این پست ومنصب ها که به یکدیگر هدیه داده شما بگین چه دردی ازجامعه هدف خصوصا مظلوم ترین قشرجانبازان واقعی وبالخص جانبازان70 درصد دوا می کند دربنیاد که کاری انجام نمیگیرد، یه حقوق هست که دولت فخیمه جناب فریدون واریز میکنندوخدمات درمانی که آن را هم دفاترنمایندگی بیمه دی انجام داده دیگه چکار کردین جزاینکه دولت به قانون عمل نکرده وقتی دولت کاری نمی‌کند از شما جناب آقای مهندس اوحدی که ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران راعهده دار شده این چه کاری ساخته است، حال با توجه به مختصر توضیحاتی که ارائه داده خواستاریم درب بنیاد شهید و امور ایثارگران را لطفاً دستوربستنش را بدهید، سلامتی وطول عمر حضرت آقا.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi