شناسه خبر : 81039
دوشنبه 04 اسفند 1399 , 10:20
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیداراوحدی با شورای صنفی ایثارگران رسانه ملی

معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران صبح روز یکشنبه 3 اسفندماه، در نشستی با شورای مرکزی صنفی ایثارگران سازمان صدا و سیما بر ضرورت استفاده از ظرفیت‌های رسانه ملی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تأکید کرد.
 
استفاده از ظرفیت‌های رسانه ملی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ضروری است

 مهندس سعید اوحدی در این نشست با اشاره به شرایط ویژه امروز جامعه، عنوان کرد: در این شرایط اگر رویکرد مدیریت جهادی که مقام معظم رهبری هم همواره بر آن تأکید دارند اجرایی نشود، قطعاً به جایی نمی‌رسیم.
معاون رییس جمهور افزود: امروز زمان کافی برای تغییر تئوری و نظریه‌های مدیریتی نداریم و مسائل در همه حوزه‌های فرهنگی، خدماتی و درمانی متراکم شده است و جز مدیریت جهادی رویکرد دیگری پاسخ‌گو نیست.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران برخی کج‌روی‌های امروز جامعه را معلول زنجیره‌ای از مسائل خواند و گفت: نباید فراموش کنیم که در همین جامعه تمام انگیزه مادران شهدا که فرزندان خود را راهی جبهه‌ها می‎‌کردند و رزمندگان دفاع مقدس این بود که دین خود را به انقلاب و حضرت امام(ره) ادا کنند.
اوحدی با اشاره به این حدیث از امام جعفر صادق(ع) که می‌فرمایند «أحَبُّ إخوانی إلَیَ مَن أهدی إلَیَ عُیوبی» عنوان کرد حضرت صادق(ع) در این حدیث می‌فرمایند «بهترین دوست و خیرخواه من، کسی است که نقد من را به من هدیه کند» و این نشان می‌دهد چقدر عمق نگاه وسیع و گسترده است که امام معصوم مردم عادی که او را نقد می‌کنند را بهترین خیرخواه خود می‌داند. این نگاه باید در ما و همه سازمان‌ها و نهادهای کشور حاکم شود.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه به اهمیت بالای کار رسانه‌ای در جامعه و فرهنگ امروز اشاره کرد و افزود: اعتقاد بنده این است که صداو سیما یک ظرفیت بسیار بزرگ است. امروز استفاده بنیاد شهید و امور ایثارگران از ظرفیت رسانه برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شاید از واجب کفایی نیز بالاتر باشد.
اوحدی ضمن اعلام آمادگی برای همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران با سازمان صدا و سیما، خطاب به اعضای شورای مرکزی صنفی ایثارگران رسانه ملی حاضر در نشست، گفت: تقاضای ما از ایثارگران رسانه ملی این است که راهکارهای تقویت و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ارائه و تعاملی دو سویه در این زمینه برقرار شود.
اوحدی در ادامه گفت: با همه انتقاداتی که به رسانه‌ها می‌شود، اما باور من این است که امروز قدرت رسانه و صداوسیما به قدری هست که می‌تواند جریان‌ساز باشد. مثلاً نقش رسانه در جریان شیوع کرونا یک نقش محوری بود و بخش عمده‌ای از موفقیت‌های بزرگی که در حوزه کنترل بیماری کرونا نصیب کشور شد، به پشتوانه رسانه به خصوص رسانه ملی بوده است.
در این نشست، عباس قره تپه‌ای مدیر امور ایثارگران سازمان صدا و سیما، حمیدرضا گلدوزی خبرنگار و مشاور امور ایثارگران معاون مالی سازمان صدا و سیما، غلامرضا لونی مسئول امور درمان ایثارگران سازمان صدا و سیما، امیرعلی ملکی مسئول امور ایثارگران سازمان صدا و سیما، عین اله خنجری استاد دانشگاه و پژوهشگر، محمدرضا دامرودی پژوهشگر و نویسنده، عادل مهری مدیرکل دفتر دانش پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر و رضا حاجی‌آبادی مدیرکل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران حضور داشتند و به بیان مسائل، نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

منبع: ایثار
اینستاگرام
با عرض سلام ودعای خیر
بنده باتوجه به فراخوان ایثارگران نزاجا در آذر ماه سال ۹۷در محل یگان خدمتی تشکیل پرونده دادم بعد از گذشت دوسال واندی به بنده اعلام نمودن عدم احراز پیگیر شدم اظهار میدارن در عملیات شرکت نداشته ایددرصورتی که بنده اعزامی ۲۰،۲،۱۳۶۳ لغایت ۲۰،۲،۱۳۶۵میباشم ودر عملیات بدر واحد محل خدمت بنده گردان ۲۸۳سوار زرهی از لشکر ۹۲زرهی در حالت پدافند عملیات بود ودر در همان چند روز تعدادی از واحد به شهادت رسیدن شما رو به خون پاک ‌مقدس همان شهدا قسم می‌دهم پیگیر امور ایثارگران باشیدطبق فرمایش چند روز گذشته جناب مهندس نوروزی در دیدار با اصحاب رسانه و خواستار ترویج فرهنگ ایثار ‌شهادت بودن وقتی همچنین نیت خیری در وجود برادران عزیز می‌باشد چرا امورات ایثارگران اینقدر معطل میمونه جناب نوروزی خداوند شاهد ‌‌ناظر بر اعمال ما می‌باشد بنده خدمت وظیفه آم رو انجام میدادم ولی بصورت داوطلب در زمان جنگ خیلی از جوانان همن سن وسال بنده از ترس جنگ فراری بودن ولی ما دین خودمون رو ادا کردیم خدا شاهده به فاصله ۳۰۰متری با خاکریز عراقی خط مقدم خدمت کردم برای پیک نیک اونجا نرفته بودم استدعا دارم پیگیر باشید عاقبت بخیری سلامتی برای شما آرزو مندم
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi