شناسه خبر : 81062
سه شنبه 05 اسفند 1399 , 11:38
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بوسه رهبری بر لباس خادمی شهید/فیلم

تنها چند روز پس از شهادت «محمدحسین حدادیان» توسط اغتشاشگران یک فرقه انحرافی در خیابان پاسداران تهران، رهبر معظم انقلاب اسلامی در منزل شهید حضور یافت و با خانواده وی دیدار کرد.

 به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، بهمن سال ۱۳۹۶ جمعی از پیروان یک فرقه انحرافی به بهانه حمایت از قطب خود در خیابان گلستان هفتم پاسداران دست به اغتشاش زدند که نزدیک به یک ماه این اغتشاشات ادامه پیدا کرد. بی آنکه نیرو‌های نظامی و انتظامی با افراد این فرقه درگیر شوند، رفته رفته آنها برای به آشوب کشاندن فضای موجود به تخریب اموال عمومی و بخشی از خانه‌های شخصی مردم روی آوردند و به نیروی انتظامی حمله بردند که در این اقدام سه نفر از نیرو‌های انتظامی به شهادت رسیدند.

شب شهادت حضرت زهرا (س) اوج درگیری‌های این فرقه بود که در جریان این درگیری‌ها جوان بسیجی «محمدحسین حدادیان» با ضرب گلوله تفنگ ساچمه‌ای و ضربات متعدد چاقو و ادوات دیگر به طرز فجیعی به شهادت رسید. همین اقدام اغتشاشگران باعث شد تا بساط فتنه‌انگیزی آنان برچیده شود و با دستور دادستانی، نیرو‌های انتظامی وارد عمل شده و عوامل این جنایت دستگیر و محاکمه شدند.

بوسه رهبر بر لباس خادمی یک شهید+ فیلم

تنها ۱۴ روز پس از شهادت این نوجوان بسیجی بود که رهبر معظم انقلاب اسلامی به دیدار خانواده شهید «محمدحسین حدادیان» رفتند و با پدر و مادر این شهید به گفت‌وگو نشستند. دیدار کم‌نظیر معظم له از این رو بود که در اکثر دیدار‌های سرزده ایشان با خانواده شهدا، معمولا این دیدار‌ها با فاصله زیادی از زمان شهادت انجام می‌شد، اما در مورد شهید حدادیان دو هفته پس از شهادت محمدحسین این دیدار انجام گرفت.

در ادامه بخش‌هایی از فیلم حضور رهبر معظم انقلاب در منزل این شهید را می‎بینید.

download

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi