شناسه خبر : 81069
چهارشنبه 06 اسفند 1399 , 09:12
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیداررییس بنیادشهیدباایثارگران زلزله‌زده سی‌سخت

معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران به منظور بازدید از شهر سی‌سخت و دیدار با ایثارگران این منطقه به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کرد.
 
دیدار رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با ایثارگران زلزله‌زده منطقه سی‌سخت

 مهندس سعید اوحدی روز سه‌شنبه 5 اسفند ماه در بیست و نهمین سفر استانی خود جهت دیدار با ایثارگران زلزله‌زده منطقه سی‌سخت به همراه جمعی از معاونان خود به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کرد.
وی در ابتدای ورود خود به استان کهگیلویه و بویراحمد مورد استقبال استاندار این استان قرار گرفت.
معاون رییس جمهور با تقدیر از فداکاری‌های مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مقاطع مختلف انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت: متأسفانه در زلزله اخیر جمعی از هموطنان عزیز ما دچار حادثه شدند و بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در راستای وظیفه ذاتی خود در اسرع وقت اقدامات لازم را برای کمک‌رسانی به ایثارگران آسیب‌دیده در این زلزله انجام داده است.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: در سفر امروز با حضور در این مناطق در جریان روند امدادرسانی به ایثارگران قرار خواهیم گرفت تا هرچه سریع‌تر مشکلات این عزیزان برطرف شود.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در ابتدای حضور خود در شهر سی‌سخت با حضور در گلزار مطهر شهدای این شهر با قرائت فاتحه و نثار گل به مقام شهدا ادای احترام کرد.
اوحدی در جریان بازدید از منازل جمعی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران گفت: نماینده بیمه دی جهت برآورد، ارزیابی و پرداخت خسارات وارده به خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان در شهر سی‌سخت مستقر شده است و جهت کارشناسی و پرداخت خسارات مناطق مسکونی خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان اقدامات لازم انجام خواهد شد.
معاون رییس‌جمهور با اشاره به وجود همدلی و همبستگی در بین تمام دستگاه‌ها گفت: امیدواریم با این هماهنگی موجود مشکلات زلزله‌زدگان هر چه سریع‌تر برطرف شود.
معاون رییس جمهور همچنین در گفت‌وگو با صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد ضمن تبریک میلاد امام علی (ع) گفت: مطابق برنامه سفرهای هفتگی قرار بود که به استان دیگری سفر کنیم، اما با توجه به وقوع زلزله در منطقه سی‌سخت، توفیق پیدا کردیم که در خدمت مردم غیور و سربلند این منطقه باشیم.
وی افزود: ظاهر شهر سی‌سخت به خوبی آسیب‌های وارد شده بر اثر زلزله را نشان نمی‌دهد و با ورود به داخل منازل متوجه می‌شویم که تخریب‌های داخلی زیادی صورت گرفته و نیاز به رسیدگی ویژه‌ای است. خوشبختانه دولت و تمام دستگاه‌ها به سرعت شروع به کار کردند و با دستور رییس جمهوری محترم تا پایان تیر ماه 1400 کار مقاوم‌سازی و بازسازی این منازل باید به اتمام برسد.
اوحدی با اشاره به دیدارهای صورت گرفته با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران سی‌سخت گفت: این دیدارها با همراهی دکتر کولیوند رییس اورژانس کشور، دو نفر از معاونان بنیاد شهید و امور ایثارگران و مدیرعامل بیمه دی انجام شد و خود بنده در منزل 6 نفر از ایثارگران حضور یافتم. در گلزار مطهر شهدا نیز با بیش از 100 نفر از ایثارگران دیدار کردیم و به مشکلات آنان رسیدگی شد.
وی ادامه داد: در دیدارهایی که با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران داشتیم سلام مقام معظم رهبری را به آنان ابلاغ کردیم. ان‌شاء‌الله در کنار مصوبات و تسهیلاتی که دولت برای آسیب دیدگان زلزله در نظر می‌گیرد، بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز به وظایف خود در قبال ایثارگران عزیز عمل خواهد کرد.
گفتنی است، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و معاونان بنیاد در این سفر به صورت جداگانه با خانواده معظم شهید سردار «گودرز نجفی»، پدر معظم شهید «ابوالقاسم رهنما»، جانباز و آزاده سرافراز «حسین محمدخانی»، جانباز و آزاده سرافراز «عبادالله محمدی‌فر»، همسر گرامی جانباز «مهرماه صابری» و جانبازان معزز «محسن نجفی»، «ذبیح الله سیرتی»، «مهرزاد محمدحسین زاده»، «حسین اکبری سی‌سختی»، «عنایت الله یزدان پناه»، «مسعود محسنیان سی‌سختی»، «پیران صیادی سی‌سختی»، «داریوش سی‌سخت نژاد»، «خیبر یزدانی پور سی‌سخت» و «نورمند سی‌سخت نژاد» دیدار و از نزدیک در جریان مشکلات آنان قرار گرفتند.

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi