10 فروردين 1403 / ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
شناسه خبر : 81081
چهارشنبه 06 اسفند 1399 , 12:18
چهارشنبه 06 اسفند 1399 , 12:18
پربیننده های امروز
مقاله و یادداشت
مسجد دیجیتال و یورش تموچین!
سید مهدی حسینی
دلنوشته ای برای برادرم حمزه
رمضان مرتضی آخوندی
گلزار شهدای تبریز قدم میزدم...
سید علیرضا آلداود
پاک بودن دامان نظام از تخلفات برخی نامزدان و منتخبان
امانالله دهقان فرد
تعاون و اقتصاد جمهوری اسلامی
محسن ناطق
کفّار افرادى بىتفاوت و بهانهگیر هستند!
احمدرضا بهمنیار
متن ها و مکث ها
سید مهدی حسینی
نگاهی به معایب و محاسن تک فرزندی و چند فرزندی
سعیده نام آور
بهارِ دوستی، خانه ای درخورد دیجیتالیسم
سید مهدی حسینی
نکاتی پیرامون قبل و بعد از انتخابات
امانالله دهقان فرد
بازگشت قدرت به صحن منَشاء تحولات بزرگ
سیدمحمدرضا میرشمسی
منافع ملی، بزرگی و مجازی سازی
سید مهدی حسینی
ادبیات ایثار و شهادت
عیدانه ای برای مجاهدان بی مثال وطن
شهیدگمنام
مثل شهدا
مجتبی رحماندوست
قهرمان را باید مثل یک قهرمان تشییع کرد!
زهرا خراسانی
گزارش و گفت و گو
بررسی وضعیت تحصیلی دانشآموزان شاهد و ایثارگر
نشست پیگیری برنامهریزی برای ارتقای آموزشی، تحصیلی دانشآموزان شاهد و ایثارگر شاغل به تحصیل در «طرح پراکنده» برگزار شد.
نشست پیگیری برنامهریزی برای ارتقای آموزشی، تحصیلی دانشآموزان شاهد و ایثارگر شاغل به تحصیل در «طرح پراکنده» با حضور سردار یعقوب سلیمانی، معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد، محمدعلی فقیه مدیرکل آموزش بنیاد، محمدرضا رزاقی مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش، معاونین و کارشناسان ذیربط برگزار شد.
سردار سلیمانی در این نشست به نقش، جایگاه و وظایف بنیاد شهید و امور ایثارگران در حوزه تعلیم و تعلم اشاره کرد و گفت: بنیاد برای ارائه خدمات به دانشآموزان شاهد و ایثارگر شاغل به تحصیل در مدارس طرح پراکنده آمادگی کامل دارد و با نوآوری و ایدهپردازی و ارائه طرحهای نوین باید نسبت به ارائه خدمات مطلوب آموزشی به فرزندان شاهد و ایثارگر همت گماشت.
معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد همچنین عنوان کرد: بنیاد و آموزش و پرورش بایستی با همافزایی مثبت و با استفاده از ظرفیتهای همدیگر و برنامهریزی صحیح، مسیر ارتقای علمی و آموزشی فرزندان شاهد و ایثارگر را هموار سازند.
در ادامه محمدعلی فقیه مدیرکل آموزش بنیاد گزارشی از روند اقدامات طی چند سال اخیر در خصوص ارائه خدمات به دانشآموزان شاهد و ایثارگر طرح پراکنده را ارائه کرد و گفت: با توجه به اینکه حدود 60 درصد از دانشآموزان شاهد و ایثارگر در طرح پراکنده مشغول به تحصیل هستند، بازنگری و کارآمدسازی برنامههای مشترک بیش از پیش ضروری است.
رزاقی، مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش نیز ضمن ارائه گزارشی از روند اقدامات طی پنج سال اخیر به تفکیک دوره آموزشی در «طرح پراکنده»، گفت: آموزش و پرورش بهطور جد پیگیر وضعیت آموزشی فرزندان شاهد و ایثارگر در طرح شاهد و پراکنده است.
سردار سلیمانی در این نشست به نقش، جایگاه و وظایف بنیاد شهید و امور ایثارگران در حوزه تعلیم و تعلم اشاره کرد و گفت: بنیاد برای ارائه خدمات به دانشآموزان شاهد و ایثارگر شاغل به تحصیل در مدارس طرح پراکنده آمادگی کامل دارد و با نوآوری و ایدهپردازی و ارائه طرحهای نوین باید نسبت به ارائه خدمات مطلوب آموزشی به فرزندان شاهد و ایثارگر همت گماشت.
معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد همچنین عنوان کرد: بنیاد و آموزش و پرورش بایستی با همافزایی مثبت و با استفاده از ظرفیتهای همدیگر و برنامهریزی صحیح، مسیر ارتقای علمی و آموزشی فرزندان شاهد و ایثارگر را هموار سازند.
در ادامه محمدعلی فقیه مدیرکل آموزش بنیاد گزارشی از روند اقدامات طی چند سال اخیر در خصوص ارائه خدمات به دانشآموزان شاهد و ایثارگر طرح پراکنده را ارائه کرد و گفت: با توجه به اینکه حدود 60 درصد از دانشآموزان شاهد و ایثارگر در طرح پراکنده مشغول به تحصیل هستند، بازنگری و کارآمدسازی برنامههای مشترک بیش از پیش ضروری است.
رزاقی، مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش نیز ضمن ارائه گزارشی از روند اقدامات طی پنج سال اخیر به تفکیک دوره آموزشی در «طرح پراکنده»، گفت: آموزش و پرورش بهطور جد پیگیر وضعیت آموزشی فرزندان شاهد و ایثارگر در طرح شاهد و پراکنده است.
منبع: ایثار
نظری بگذارید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
زنگ خاطره
روایتی از نماز خونآلود یک رزمنده امدادگر
عبدالحسین قاهری
مثل گندم درویمان کردند
علی کرمی
روایتی از فوتبال پیرمردها مقابل دشمن بعثی
محمدعلی نوریان
معرفی کتاب