شناسه خبر : 81081
چهارشنبه 06 اسفند 1399 , 12:18
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بررسی وضعیت تحصیلی دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر

نشست پیگیری برنامه‌ریزی برای ارتقای آموزشی، تحصیلی دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر شاغل به تحصیل در «طرح پراکنده» برگزار شد.
 
بررسی وضعیت تحصیلی دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر «طرح پراکنده»
 نشست پیگیری برنامه‌ریزی برای ارتقای آموزشی، تحصیلی دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر شاغل به تحصیل در «طرح پراکنده» با حضور سردار یعقوب سلیمانی، معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد، محمد‌علی فقیه مدیرکل آموزش بنیاد، محمدرضا رزاقی مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش، معاونین و کارشناسان ذی‌ربط برگزار شد.
سردار سلیمانی در این نشست به نقش، جایگاه و وظایف بنیاد شهید و امور ایثارگران در حوزه تعلیم و تعلم اشاره کرد و گفت: بنیاد برای ارائه خدمات به دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر شاغل به تحصیل در مدارس طرح پراکنده آمادگی کامل دارد و با نوآوری و ایده‌پردازی و ارائه طرح‌های نوین باید نسبت به ارائه خدمات مطلوب آموزشی به فرزندان شاهد و ایثارگر همت گماشت.
معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد همچنین عنوان کرد: بنیاد و آموزش و پرورش بایستی با هم‌افزایی مثبت و با استفاده از ظرفیت‌های همدیگر و برنامه‌ریزی صحیح، مسیر ارتقای علمی و آموزشی فرزندان شاهد و ایثارگر را هموار سازند.
در ادامه محمدعلی فقیه مدیرکل آموزش بنیاد گزارشی از روند اقدامات طی چند سال اخیر در خصوص ارائه خدمات به دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر طرح پراکنده را ارائه کرد و گفت: با توجه به اینکه حدود 60 درصد از دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر در طرح پراکنده مشغول به تحصیل هستند، بازنگری و کارآمدسازی برنامه‌های مشترک بیش از پیش ضروری است.
رزاقی، مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش نیز ضمن ارائه گزارشی از روند اقدامات طی پنج سال اخیر به تفکیک دوره آموزشی در «طرح پراکنده»، گفت: آموزش و پرورش به‌طور جد پیگیر وضعیت آموزشی فرزندان شاهد و ایثارگر در طرح شاهد و پراکنده است.
منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi