شناسه خبر : 81139
شنبه 09 اسفند 1399 , 18:48
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نیروی انتظامی! شبکاری پسرم مرا کشت

صدیقه دانشی - همسر من در سال 65 وقتی نوجوانی 16 ساله بود داوطلب جنگ شد. وتا سال 68. 23 ماه سابقه حصور در جبهه دارد اما 14 ماه آن بعداز قطعنامه است الان 25 سال است که از بیماری اعصاب و روان و دیابت که میراث جنگ است رنج میبرد. اکنون سال هاست از او پرستاری می کنم 3 فرزند دارم که اولی کارشناسی ارشد مهندسی تکنولوژی از دانشگاه تهران است کل امور خانواده به عهده اوست ولی 4 ماهی هست که به خدمت رفته است اگر این 14 ماه را قبول می کردن خدمت سربازیش زیاد نمیشد حتی پدرش هم که بازنشسته سپاه هست در سپاه پذیرفته نشد چون عمل مختصری در پایش انجام داده بود.

پسرم در نیروی انتظامی مشغول خدمت است 4ماه هست که کلا شبها به خانه نمیاید منم شبها بخاطر بیماری پدرش تا به صبح خوابم نمیبرد نزد تمام مسئولین نیروی انتظامی چندین بار رفتم مدارک پزشکی و جبهه پدرش رابردم گربه و التماس کردم که خدمتش را به روز موکول کنید پدرش بیماراست ناگهان دچار افت شدید قند میشود گوش شنوایی نداشتن. اکنون زندگی برایم خیلی سخت شده نمیدانم دیگر به کجا مراجعه کنم؟

  چرا چنین قانونی مصوب کردید مگر امثال شوهر من بعداز فبول قطعنامه به جبهه رفتن که با ما خانواده ایثاگران چنین کردید در حق ما همسران و فرزندانمان خیلی اجحاف کردید. تورو خدا به حرمت حضرت زینب قانون را به حالت قبل برگردانید به خدا زندگی کردن با بیمار اعصاب روان بسیار دشوار تحملم کم شده به خصوص الان که غصه فرزندم نیز اضافه شده مسئولین صدای این مادرو همسر رنج دیده را بشنوید به داد خانواده ایثارگران برسید.

  من با دو سال شب زنده داری. ومراقبت ازهمسر داغون میشم و دیگر نمتوانم فرزندانم را سر و سامان دهم همسرم خدا شاهد است که چندسالی است که هیچ مسئولیتی در خانه ندارد همه امور زندگی به عهده خودم است پسرم بعداز مدتها دوندگی کارخوبی پیدا کرده بود و درامد داشت کمک زندگیمان نیز بود ولی با رفتن به خدمت کارش رانیز ازدست داد تورو خدا. 14 ماه جبهه بعداز قطعنامه را قبول کنید تا سربازیش کمتر شود و به داد من برسد.

گر شکسته دلی دعا گویتان شود/ به که خود نشسته وعمری دعا کنید

اینستاگرام
باسلام ایا مسئولی توجه به این مشکلات میکنه یا اینکه این بندگان خدا فقط التماس میکنند واقعا برای اینکه یک خانواده در حد معمول یک زندگی ابرومندانه داشته باشد اینقدر سخت هست برای یک مسئول تارفع مشکل کند چرا بایدخواهش التماس باشدچرا باید نگاه از بالا به پایین یا بلعکس باشد تایک خانم خانواده التماس کند وجالبترکسی جوابش رو نداد این درد جامعه ماست
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi