شناسه خبر : 81155
دوشنبه 11 اسفند 1399 , 09:55
اشتراک گذاری در :
عکس روز

چرا هنوز مدیران بازنشسته در بنیاد سر کارند؟!

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس، خواستار جوان‌گرایی و بازنگری در لیست بازنشستگان شاغل به کار در لایه‌های مدیریتی بنیاد شهید شد.

فاش نیوز - عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس، خواستار جوان‌گرایی و بازنگری در لیست بازنشستگان شاغل به کار در لایه‌های مدیریتی بنیاد شهید و امور ایثارگران شد.

  به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، ابوالفضل ابوترابی نماینده‌ی ایثارگر مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی در حاشیه‌ی جلسه‌ی علنی رسیدگی به لایحه‌ی بودجه‌ی سال 1400، با اشاره به مدیریت جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران یادآور شد: در آخرین جلسه‌ای که ما با مهندس اوحدی، رئیس جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران داشتیم، من گلایه‌ای از ایشان داشتم. چرا که در مجلس دهم تعداد 30 نفر از مسئولین بنیاد شهید را ایشان معرفی کردند که بازنشسته هستند و لیست آنها را هم با مشخصات به همراه داشتند.

 نماینده‌ی مردم نجف آباد که خود فرزند شهید است، خاطرنشان کرد: اما متاسفانه ریاست قبلی بنیاد شهید به این موضوع التفات نداشته‌اند اما طی دو بار جلساتی که با آقای اوحدی در مجلس برگزار شد، ایشان از موضوع استقبال کردند.

  ابوترابی در ادامه‌ی سخنان خود یادآور شد: تا آنجایی که من در خاطر دارم، تعدادی از افراد موجود در لیست را از بنیاد شهید و امور ایثارگران بازنشسته کردند و حداقل چندین مورد را خود من در جریان هستم، اما از این لیست 30 نفره، چند نفر که دیگر در پست و مناصب خود مانده‌اند، هنوز برای نمایندگان مجلس مشخص نیست.

  عضو نمایندگان استان اصفهان اضافه کرد: از آقای اوحدی انتظار داریم که ایشان به معنی واقعی، قانون منع به کارگیری بازنشستگان در بنیاد شهید و امور ایثارگران را اعمال کند و آنها را بازنشسته کرده و اجازه دهند که نخبگان و جوانان به صحنه بیایند؛ چرا که قانون، ممنوعیت کاربرد بازنشستگان را تصویب کرده و اگر کسی آن را اجرا نکند، تخلف کرده است.

  عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس یازدهم، در پایان تاکید کرد: لذا انتظار داریم که تمامی دستگاه‌های دولتی، این قانون را رعایت کنند. البته از دیوان محاسبات و بازرسی کل کشور می‌خواهیم که در راستای اجرایی شدن این قانون، گزارش لازم را برای مجلس تهیه کرده و ارسال کنند.

اینستاگرام
سلام وعرض ادب
رسم جدیدی کدر کشور ما معمولا رواج پیدا کرده پرستش پول وپرستش پست ومقام است که جدیدا بعضیها سنشان از حد خدمت میگذرد وحتی ماها وشاید سالها در خانه وبیمارستان بستری میشن ولی پست وریاست رادارا دارا هستند
به طوریکه یکی از این اقایان شش ماه از فوتش گذشته بود ولی هنوز رئیس بود
واین علاو بر پرستش ریاست وپول نشانه ارثی دانستن ونشانه عقب ماندگی کشورست وسرچشمه همه گرفتاری مردم
کشور باید توسط جوانان باسوادو کاردان اداره شود که توان کار دارند
کشور بامدیرانی که به علت کهولت سن از مای بیبی استفاده میکنند اداره نمیشود ورشد نمیکند
سلام دلیل اصلی پول قدرت می آورد وقدرت فساد،متاسفانه پیرمردهای لیبرال قصد ترک منصب ها را ندارند،اگر هم در بعضی جاها دست به جوان‌گرایی می زنند جوانان حزب الهی را نمی گمارند تا در دولت آینده رد پایی داشته باشند
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi