شناسه خبر : 81160
پنجشنبه 11 دي 1348 , 03:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جانباز ۷۰ درصد مراغه ای به کاروان شهیدان پیوست

"حسن عبادی" جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس پس از سال‌ها مجاهدت و تحمل درد و رنج ناشی از مجروحیت و جانبازی سرانجام به آرزویش رسید و مدال شهادت را بر گزدن آویخت.

فاش نیوز - «حسن عبادی» جانباز 70 درصد شهرستان مراغه دراستان آذربایجان شرقی دعوت حق را لبیک گفت و به کاروان شهیدان پیوست.
 
جانباز گرانقدر 70 درصد «حسن عبادی» به هم‌رزمان شهیدش پیوست
بنا براین گزارش "حسن عبادی" جانباز 70 درصد از جانبازان دوران دفاع مقدس شهرستان مراغه از استان آذربایجان شرقی پس از عمری مجاهدت و پایمردی و همچنین سال‌ها تحمل درد و رنج ناشی از مجروحیت و جانبازی سرانجام دعوت حق را لبیک گفت و شهادت رسید.
شهید حسن عبادی با شروع جنگ تحمیلی و تهاجم دشمن بعثی به جبهه اعزام شده و در لباس ارتش جمهوری اسلامی ایران در 25 تیر 1363 در منطقه عملیاتی جنوب در اطراف پادگان حمیدیه براثر انفجار مین مجروح و به افتخار جانبازی نائل آمد.
پیکر این شهیدِ سعید (حسن عبادی) روز گذشته 10 اسفند 1399 در شهرستان مراغه با رعایت موازین بهداشتی تشییع و در گلزار شهدای این شهرستان در جوار هم‌رزمان شهیدش آرام گرفت.
اینستاگرام
خداوند رحمتش کند برای روح ان شهید عزیز ارتشی صلوات بر محمد و ال محمد خوش به حالش به ارزویش رسید واز این دنیای تبیض و نا عدالتی راحت شد من جانباز 60درصد شیمیایی ارتشم روزی یک بار میمیرم و زنده میشوم خوش بحال شهدا کلمه شهید خیلی شیرین است خداوند صبر به خانواده ان شهید عزیز بدهد
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi