شناسه خبر : 81162
دوشنبه 11 اسفند 1399 , 10:02
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جانباز۷۰درصد مراغه ای به کاروان شهیدان پیوست

"حسن عبادی" جانباز ۷۰ درصد از جانبازان دوران دفاع مقدس شهرستان مراغه از استان آذربایجان شرقی پس از عمری مجاهدت و پایمردی و همچنین سال‌ها تحمل درد و رنج ناشی از مجروحیت و جانبازی سرانجام دعوت حق را لبیک گفت و شهادت رسید.

فاش نیوز - «حسن عبادی» جانباز 70 درصد شهرستان مراغه دراستان آذربایجان شرقی دعوت حق را لبیک گفت و به کاروان شهیدان پیوست.
 
جانباز گرانقدر 70 درصد «حسن عبادی» به هم‌رزمان شهیدش پیوست
بنا براین گزارش "حسن عبادی" جانباز 70 درصد از جانبازان دوران دفاع مقدس شهرستان مراغه از استان آذربایجان شرقی پس از عمری مجاهدت و پایمردی و همچنین سال‌ها تحمل درد و رنج ناشی از مجروحیت و جانبازی سرانجام دعوت حق را لبیک گفت و شهادت رسید.
شهید حسن عبادی با شروع جنگ تحمیلی و تهاجم دشمن بعثی به جبهه اعزام شده و در لباس ارتش جمهوری اسلامی ایران در 25 تیر 1363 در منطقه عملیاتی جنوب در اطراف پادگان حمیدیه براثر انفجار مین مجروح و به افتخار جانبازی نائل آمد.
پیکر این شهیدِ سعید (حسن عبادی) روز گذشته 10 اسفند 1399 در شهرستان مراغه با رعایت موازین بهداشتی تشییع و در گلزار شهدای این شهرستان در جوار هم‌رزمان شهیدش آرام گرفت.
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi