شناسه خبر : 81164
دوشنبه 11 اسفند 1399 , 10:15
اشتراک گذاری در :
عکس روز

فراخوان طراحی آثار حجمی «یادبود هفده هزار زن شهید، جانباز و آزاده» منتشر شد

فراخوان طراحی «یادبود ۱۷ هزار زن شهید، جانباز و آزاده» با مشارکت بنیاد شهید و امور ایثارگران، معاونت زنان ریاست جمهوری و اداره کل بانوان شهرداری تهران منتشر شد.

فراخوان طراحی «یادبود 17 هزار زن شهید، جانباز و آزاده» با هدف به تصویر کشیدن میزان رشادت و ایثار زنان شهید، جانباز و آزاده در هشت سال دفاع مقدس، روزهای انقلاب و در زمانه اکنون، در آستانه مکانی-زمانی «تهران 1400» طراحی شده است.

اداره کل بانوان شهرداری تهران در برنامه‌های مصوب تهران 1400 با همکاری معاونت زنان ریاست جمهوری و بنیاد شهید و امور ایثارگران در نظر دارد در راستای حفظ و نکوداشت مقام والا و ارزش‌های زنان فداکار و از جان گذشته یادبودی در قالب اِلمان حجمی و طراحی محیطی را در شهر به نمایش درآورد و در این راستا از تمامی هنرمندان مجسمه‌ساز دعوت کرده است تا در فراخوانی با شرایط و ضوابط ذیل جهت طراحی «یادبود 17 هزار زن شهید، جانباز و آزاده» شرکت کنند.

این یادبود در دو بخش فراخوان عمومی و مدعوین اجرا می‌شود؛ در بخش فراخوان عمومی تمامی آثار ارسالی هنرمندان مجسمه‌ساز  توسط داوران بررسی و از بین طرح‌های ارسال شده سه اثر انتخاب و جوایزی به نفرات اول تا سوم اهدا می‌شود. شرکت کنندگان بخش مدعوین در مسابقه شرکت داده نخواهند شد و در پایان یک اثر از بین آثار برگزیده انتخاب شده و در اندازه مناسب در فضای عمومی شهری به اجرا درخواهد آمد.

مهلت ارسال آثار این فراخوان تا 18 اسفند 1399 و نحوه ارسال آثار از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی https://farhangi.tehran.ir انجام می‌شود.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم
اینستاگرام
آخه حراخانوده مپ ده نفر هیچ کمکی نمی کنند بقراد مساجرم ف دختر و۳ پسر دار
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi