شناسه خبر : 81173
دوشنبه 11 اسفند 1399 , 11:07
اشتراک گذاری در :
عکس روز

انتصاب مدیرعامل موسسه اندوخته شاهد

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران طی حکمی «مسعود اسفندیار» را به‌عنوان مدیرعامل موسسه اندوخته شاهد منصوب کرد.
 
انتصاب مدیرعامل موسسه اندوخته شاهد

 متن حکم حجت الاسلام والمسلمین یوسفعلی شکری به این شرح است:
جناب آقای مسعود اسفندیار
سلام‌علیکم
نظر به تعهد، تخصص و تجربه ارزنده شما در خدمت به خانواده معظم شاهد و ایثارگران، به استناد تبصره 2 ماده 22 اساسنامه موسسه اندوخته شاهد و بر اساس مصوبه مورخ 1399/10/23 هیئت‌مدیره آن موسسه و موافقت هیئت‌امنای محترم، جنابعالی را به‌عنوان مدیرعامل موسسه اندوخته شاهد منصوب می‌نمایم.
بدیهی است با همکاری اعضای محترم هیئت‌مدیره و با به‌کارگیری تمامی ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل آن موسسه، رشد و توسعه همه‌جانبه مجموعه‌های تحت پوشش، حفظ و افزایش روزافزون سرمایه سهامداران معزز را در دستور کار خود قرار داده و در این راه مقدس از کلیه ظرفیت‌های کشور جمهوری اسلامی عزیزمان بهره‌برداری خواهید نمود.
توفیق روزافزون برای جنابعالی و کلیه خدمتگزاران آن موسسه را در خدمت به ایثارگران و خاندان معظم شهدا از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم، ان‌شاءالله
یوسفعلی شکری

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi