شناسه خبر : 81180
دوشنبه 11 اسفند 1399 , 11:40
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ماندم با میلیون ها قسط و قرض!

حسن حسینایی فرزند شهید- سخنی دارم با جناب پاکدل خدایی

اگر در حوزه اشتغال و مسکن ایثارگران شعار نمی دهید چرا به بعضی ایثارگران آنقدر سخت گذشته؟ تاکنون چقدر ایثارگران در همین سایت وزین فریاد زدند و از مشکلاتشان گفتند و این که حمایتی از طرف بنیاد نشده اند.

 بنده در سال های 80 تا 82 بیکار بودم با مدرک دیپلم چندین بار به بنیاد مراجعه کردم برای اشتغال جز بی مهری ندیدم نهایت توسط مسئول اشتغال ترغیب به اخذ وام اشتغال 3 میلیونی شدم که به دلیل اخذ نیمی از آن موفق به ایجاد اشتغال نشدم چندی بعد وام مسکن گرفتم وبا بی قانونی باز خودبنیاد از سهمیه مسکن پدری با فشار بنیاد انصراف دادم نقدم را بانسیه وام تعویض کردم همان نصفه وام اشتغال شد بلای جان ما وبرای اشتغال معرفیم نکردند با هزار مشقت خودم کار خدماتی و نظافتچی با دیپلم در سازمان آب یافتم خانه ای بسیار نامناسب و محقر داشتم که داشت بر سر خانواده خراب میشد.

جناب معصومی مدیرکل بنیاد خراسان رضوی را ملاقات کردم و ایشان قول مساعدت وام دادند ورفتند وما دلخوش به قول مساعدتشان در اوایل سال شروع به تعمیر وام منزل کلنگی کردم و دست بر قضا همه مصالح و لوازم دو برابر شد و الان ماندم با میلیون ها قسط وقرض طلاهای خانم را فروختم باز کفاف نداد ماندم با هزار گرفتاری وطلب کارها دارم زیر بار قرض و وام له می شوم فی الحال جنابتان از خبر خوش برای مسکن واشتغال ایثارگران میفرمائید خدایی دم خروس را باور کنیم یا قسم حضرت عباس را.

 به نظر شما بعضی رفتارها در بنیاد باعث دلسردی ایثارگران نخواهد شد؟ فرصتی خداوند به شما کارکنان بنیاد عنایت کرده برای قشر مظلوم ایثارگر خدمت کنید این گوی واین میدان به قول شاعر دوصد گفته چون نیک کردار نیست. دوستان عزیز ایثارگر خود قضاوت کنید.

اینستاگرام
باعرض سلام برادر عزیز ایثارگر نامه که شمانوشته اید درد هزاران جانباز زیر۲۵درصد درسراسر این کشور است باشراط بسیار سخت زندگی می کنند متاسفانه انهایکه یک روز برای رفتن مردم به جبهه همه جور ی تبلیغ می کردن دیگر بعداز اتمام جنگ همه را فراموش کردن که چه کسانی برای این مملکت سالها داوطلب بدون چشم داشتی درجبهه حضور داشتن وتنها گناه انها این بود که چرا انها کمتراز۲۵ درصد هستند مسولین و نمایندگان بی وجدان که در مجلس قانون تصویب میکردن ایثارگران زیر ۲۵درصد ورزمندگان بسیجی را فراموش کردن به خدا من هم مشکلی مثل شما دارم بعضی موقع شده پول خرید نان نداشتم الان هم به اشخاص به بانک ها مقروض هستم مسولین فقط شعار خوب می دهند در دل زیاد محمد
آقا محمد سلام درست میفرمایید اندر حکایت عجیب جانبازان زیر 25درصد همین که فرزند جانباز 25درصد رایگان تحصیل می‌کند وشخص جانباز 20درصد نمی تواند درحالی که باید عزیزان زیر 25درصد حداقل به میزان جانبازی شان خدمات دریافت کنند درحالی که خیلی این عزیزان شاید توسط رانت یا مستندسازی درصدشان را بالا بردند بخصوص در اوایل. فی الحال باید این عزیزان مورد توجه قرار بگیرند که مردم نگویند با عزیزانی که سلامت خود را در دفاع از وطن وشرف وناموس ایران دادند بحال خود رها شده اند واین در انظار مردم بسیار نامطلوب است
سلام برادر درسته مردم الان در وضعیت معیشت بدی به سر میبرند اما دولت باید برای کسانی که جان قابل دارشون را برای مردم سرزمینشون به خطر انداختن بصورت داوطلب رفنتد جنگ دولت باید بفکر این عزیزان باشد انشاا... که دیگر جنگی نباشد اما اگر شد مردم نگویند با پیشکسوتان جهاد چه کردند و روحیه شهادت طلبانه در بین مردم کم رنگ نشود .
حاکمان خودشان وبچه هایشان سیرند میگن همه مثل ما سیرند
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi