شناسه خبر : 81187
سه شنبه 12 اسفند 1399 , 08:08
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سفردکتر عباسپور به استان کردستان

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران به منظور بازدید از اقدامات صورت گرفته در حوزه بهداشت و درمان ایثارگران در استان کردستان و دیدار با ایثارگران این استان به کردستان سفر کرد.
 
سفر معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران به استان کردستان

دکتر عبدالرضا عباسپور در ابتدای سفر خود به استان کردستان با حضور در گلزار مطهر شهدای شهر سنندج ضمن قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدای این خطه ادای احترام کرد.
معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران همچنین در جلسه شورای اداری این استان ضمن اشاره به اقدامات صورت گرفته بنیاد در راستای واکسیناسیون جانبازان، خانواده‌های شهدا و ایثارگران در برابر کرونا اظهار کرد: طی هماهنگی‌های صورت گرفته با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی واکسن کرونا در گام اول برای جانبازان شیمیایی شدید، جانبازان چند عضو قطع، جانبازان قطع نخاع و جانبازان بصیر تزریق خواهد شد.
وی تأکید کرد: هر چه در مسیر تکریم خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگران تلاش شود کم بوده و خدمت به خانواده‌های شهدا و ایثارگران توفیق بزرگی است که خداوند نصیب ما کرده و باید قدردان این نعمت بزرگ باشیم.
عباسپور در ادامه با معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان و روسای بیمه دی این استان دیدار و بر اهمیت واکسیناسیون جانبازان در برابر کرونا، روند خدمت‌رسانی به ایثارگران و لزوم رفع مشکلات درمانی ایثارگران در شهرستان‌های مریوان و بانه و اهمیت عقد قرارداد مراکز درمانی این دو شهر با بیمه دی تأکید کرد.
معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران در این جلسه همچنین خواستار تسهیل در صدور پروانه مرکز جامع توانبخشی توسط دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان شد.
معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه سفر یک روزه خود به کردستان و در دیدار با تعدادی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران شهرستان سنندج ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا عنوان کرد: شهدا افتخار و آبروی نظام اسلامی هستند و امنیت، عزت و استقلال امروز ما ثمره بزرگواری و جانفشانی آن عزیزان است و خدمت به ایثارگران توفیق الهی و مایه افتخار و مباهات است و باید از فرصت خدمت به بهترین بندگان خداوند به خوبی استفاده کرد.
رضا نجفی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان نیز در این دیدار خانواده‌های معظم شهدا را سرمایه‌هایی ارزشمند برای جامعه و خدمت به آنان را توفیق الهی دانست و گفت: شهدا با بصیرت و آگاهی مسیر حق را پیمودند و در این مسیر نیز شهادت را مقدم بر حیات مادی دانستند.
بازدید از مجتمع توانبخشی ایثار کردستان از دیگر برنامه‌های معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران در این سفر بود.
عباسپور همچنین با سفر به روستای «دولکرو» (در جاده کامیاران) با خانم «فرشته قشچی» مادر گرانقدر شهیدان «جبرئیل، صادق و خلیل ورمزیار» دیدار و از وی عیادت کرد.

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi