شناسه خبر : 81190
سه شنبه 12 اسفند 1399 , 08:19
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پانزدهمین جشنواره پاسداران اهل‌قلم برگزارشد

 

درخشش چهار اثر مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس در پانزدهمین جشنواره پاسداران اهل‌قلم

چهار اثر منتشر شده توسط مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس در پانزدهمین جشنواره پاسداران اهل‌قلم حائز رتبه شدند.

به نقل از تارنمای مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس، امروز دوشنبه یازدهم اسفندماه 1399، اختتامیه پانزدهمین جشنواره پاسداران اهل‌قلم با حضور سرلشگر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران، سردار قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه و تعدادی از فرماندهان و برگزیدگان جشنواره با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سالن همایش‌های ولایت ستاد کل سپاه برگزار شد.

در این مراسم ابتدا از پوستر فراخوان شانزدهمین دوره جشنواره کتاب سال پاسداران اهل‌قلم و نشان رسته فرهنگی با حضور سردار سلامی و سردار قاآنی رونمایی شد.

در این دوره از میان 339 اثر ارسالی به دبیرخانه جشنواره، 182 کتاب در 16 رشته داوری شده که 8 اثر حائز رتبه اول، 12 اثر شایسته رتبه دوم و 15 اثر نیز مقام سوم را از آن خود کردند. همچنین 13 اثر شایسته تقدیر شناخته‌شده است.

طبق این گزارش کتاب‌های «دست‌های خالی پاهای خونین» به نویسندگی اسدالله احمدی و جلد دوم از روزشمار هفتم با عنوان «طبس تا سنندج» اثر مرحوم هادی نخعی که توسط مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس منتشر شده‌اند، حائز رتبه دوم شدند. کتاب «نبرد امام مهدی (عج)» به نویسندگی مهدی حاجی خداوردی‌ رتبه سوم را کسب کرد و کتاب «تاریخ شفاهی دفاع مقدس: روایت ناتمام احمد غلامی، از ری تا شام» اثر مرحوم علی مژدهی شایسته تقدیر اعلام شد.

همچنین در بخش ویژه‌ای که برای اولین بار در این جشنواره برگزار شد و به شهید قاسم سلیمانی اختصاص یافته است، کتاب‌های با «پرواز بغداد بهشت» نوشته آقای جان‌نثاری، «شاخصه‌های مکتب شهید سلیمانی» نوشته حجت‌الاسلام شیرازی و «آرزوی گل سرخ» قابل‌تقدیر شناخته شدند.

منبع: tasnimnews خبرگزاری تسنیم
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi