شناسه خبر : 81205
سه شنبه 12 اسفند 1399 , 13:10
اشتراک گذاری در :
عکس روز

چگونه انقلابی ها منحرف می شوند؟!

فاش نیوز - چنانچه این موجز را دستاوردهای انقلاب اسلامی به حساب بیاوریم جنابشان بسیار از مرحله پرت هستند زیرا مواردی که گفته شدند در کشورهای کفار نیز بسیار بهتر انجام شدند لذا چنانچه دستاوردهای انقلاب اسلامی را بیان کنیم میبایست ابتدا آماری از توجه عملی مسئولان به جهاد فی سبیل الله ارائه نماییم زیرا طبق فرمایش امام علی (ع) جهاد فی سبیل الله قله اسلام است فلذا تکریم و ارزش گذاری در موضوعات مربوط به ایثارگران مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی میباشد که طی چهل سال گذشته سهم مسئولان بسیار ضعیف لیکن سهم مردم بسیار عالی ارزیابی می گردد.

 پس از چهل سال از انقلاب اسلامی شاهد بودیم نامزدهای انتخابات مجلس با شعار مجلس انقلابی از سوی مردم تایید شدند اما پس از گذشت حدود یک سال هنوز اقدام و حرکت انقلابی واقعی بر اساس نص صریح قرآن و فرمایشات امام علی (ع) یا امامین انقلاب اسلامی دیده نشده است.

  مهمترین ویژگی و شاخص مجلس انقلابی توجه کامل و عملی به جهاد فی سبیل الله است که تا اکنون با عرض تاسف آنقدر مشغول در مباحث متفرقه و جناح گرایی بودند که رسالت اصلی و خواست ملت انقلابی را فراموش کردند بر این اساس چنانچه مجلس از دام و بیراهه ای که توسط دشمنان برایشان ایجاد شده عبرت نگیرند باید بدانیم در انتخابات پیش رو توفیقی وجود نخواهد داشت همچنین تا پایان دوره چهار ساله قادر نخواهند بود به ویژگی ها و شاخص های انقلاب اسلامی بپردازند و در مرحله شعار مجلس انقلابی باقی خواهند ماند و بدنبال ماندن در مرحله حرف و شعار و ناامیدی مردم از مسئولان انقلابی، مسبب شکست بسیار سخت و غیر قابل جبران در اساس انقلاب اسلامی خواهند شد که حافظه تاریخی ملت ایران هرگز نظیرش را ندیده است.

 همیشه سوال بوده چه سببی باعث شده افراد انقلابی در طول تاریخ تبدیل به دشمن انقلاب شوند مثال شمر که جانباز صفین و عالم اسلام بود اما به مقتضیات زمانه تبدیل به شقی ترین فرد در تاریخ اسلام شد لذا همانطور که میدانیم در معراج حضرت پیامبر اکرم (ص) هنگامی که با ابلیس مواجه شد، ابلیس گفت طوق لعنت را بر گردن هر کسی میدیدم به جز خودم اما غفلت و تکبر ابلیس را از درجه ملک طاووس و چهارصد هزار سال تعلیم توحید به ملائک و شش هزار سال عبادت مقبول به هدف لعنت الهی تبدیل کرد.

اینستاگرام
سلام ، اگر توجه به فرهنگ عاشورا در حد قابل قبولی بین مسئولان وجود داشت سرنوشت کشور به برجام گره نخورده بود. شیعیان تجربه صفین و احد را دارند که دشمن در لحظه آخر شکست حربه ای بکار برد تا از پیروزی مسلمانان جلوگیری کند متاسفانه در دوران اوباما نیز تحریمها شکست خورده بود اما فتنه 88 و مذاکرات برجام باعث شد همچون صفین و احد جان دوباره به دشمن بخشد.
اکنون حربه های دشمن و تنگناها شناسایی شدند لذا نامزدهای ریاست جمهوری را میتوان از مواضع در مقابل دشمن شناخت و با اعتماد کامل به نامزدهای انقلابی رای بدهیم.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi