شناسه خبر : 81212
چهارشنبه 13 اسفند 1399 , 08:54
اشتراک گذاری در :
عکس روز

استخدام ۲ هزار فرزند شهید و جانباز بالای ۷۰%

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور، از تخصیص استخدام ۲ هزار فرزند شهید و فرزند جانباز بالای ۷۰ درصد در شهرداری‌های سراسر کشور خبر داد.

 
کد خبر: ۴۴۵۶۲۷
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۳ - 02March 2021
 

استخدام ۲ هزار فرزند شهید و جانباز بالای ۷۰ درصد در شهرداری‌های سراسر کشور «مهدی جمالی‌‏نژاد» معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‏‌ها و دهیاری‏‌های کشور، از تخصیص استخدام ۲ هزار فرزند شهید و فرزند جانباز بالای ۷۰ درصد در شهرداری‌های سراسر کشور خبر داد و اظهار داشت: در اجرای تکلیف، مقرر در بند (ج) ماده (۸۷) قانون برنامه ششم توسعه مبنی‌بر استخدام فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان ۷۰ درصد به بالا، سازمان اداری و استخدامی کشور مجوز استخدام رسمی ۲ هزار نفر از فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر را در شهرداری‏‌های سراسر کشور صادر کرده است.

وی افزود: فرآیند جذب و استخدام این عزیزان در فضای رقابتی و براساس شغل محل‌های مورد نیاز هریک از شهرداری‌ها، با هماهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران و سازمان اداری و استخدامی کشور متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi