شناسه خبر : 81214
چهارشنبه 13 اسفند 1399 , 09:01
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اطلاع رسانی دقیق وظایف مهم روابط عمومی بنیاد شهید

معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران بعدازظهر روز سه‌شنبه ۱۲ اسفندماه در وبینار روابط عمومی‌های بنیاد سراسر کشور که در سالن شهید رسول‌زاده برگزار شد تأکید کرد: اطلاع رسانی دقیق و به موقع از اصول و وظایف مهم روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

 
اطلاع رسانی دقیق و به موقع از اصول و وظایف مهم روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران است

مهندس سعید اوحدی در این وبینار با اشاره به اهمیت و جایگاه روابط عمومی گفت: در گذشته نگاه سنتی از روابط عمومی وجود داشت و نقش و اهمیت روابط عمومی کمتر مورد توجه قرار می‌گرفت در حالی که هم اکنون روابط عمومی در دنیا از اهمیت و جایگاه مهم و تأثیرگذاری برخوردار است.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه روابط عمومی ظرفیت‌های فراوانی برای نشان دادن مأموریت‌ها و اهداف یک سازمان دارد، خاطرنشان کرد: روابط عمومی ویترین و پیش قراول یک سازمان است که نقش مهمی برای دفاع از هویت و منزلت یک سازمان دارد و یک حوزه کاملاً تخصصی است.
معاون رییس جمهور با تأکید بر اهمیت به روز بودن یک سازمان برای اطلاع‌رسانی دقیق و به موقع، عنوان کرد: در سازمانی مثل بنیاد شهید و امور ایثارگران که مخاطبان آن ایثارگران و مردم هستند، روابط عمومی پل ارتباطی با مخاطبان است و باید در حوزه مخاطب شناسی از تبحر زیادی برخوردار باشد.
مهندس اوحدی با تأکید بر اهمیت آموزش در حوزه روابط عمومی و ارتقای دانش و معلومات آن برای پاسخگویی به رسانه‌ها و افکار عمومی، گفت: اگر روابط عمومی در زمینه مخاطب شناسی و پاسخگویی به رسانه‌ها از مهارت و تبحر برخوردار نباشد با چالش و مشکل مواجه می‌شود و به همین دلیل آموزش نقش مهمی برای حل مشکلات دارد.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران وقت شناسی و خلاقیت را از مهمترین ویژگی‌های یک روابط عمومی موفق دانست و خاطرنشان کرد: اطلاع‌رسانی به موقع و وقت شناسی از اهمیت زیادی برخوردار است و اگر روابط عمومی از وقت شناسی برخوردار نباشد سازمان با چالش و مشکل مواجه می‌شود.
معاون رییس جمهور با بیان اینکه بنیاد شهید و امور ایثارگران بخش مهمی از موفقیت خود را مرهون تلاش‌های روابط عمومی است، گفت: با تلاش‌های روابط عمومی اتفاقات مفیدی را در بنیاد شهید و امور ایثارگران شاهد بودیم و این حوزه تخصصی با تقویت در همه ابعاد می‌تواند سازمان را در رسیدن به اهداف خود یاری دهد ضمن اینکه اطلاع رسانی دقیق و به موقع از اصول و وظایف مهم روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران است.
رضا حاجی آبادی، مدیرکل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این نشست بر اهمیت نقش آموزش روابط عمومی‌های سراسر کشور در بنیاد شهید و امور ایثارگران تأکید کرد و از برگزاری کارگاه‌های آموزشی استانی و منطقه‌ای خبر داد.
در وبینار روابط عمومی‌های سراسر کشور در بنیاد شهید و امور ایثارگران که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، کلاس‌های آموزشی «تکنیک‌های پاسخگویی به رسانه‌ها و اخبار جعلی» و «ظرفیت‌های رسانه‌ای پایگاه اطلاع رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران» برگزار شد.
 در پایان این وبینار، از روابط عمومی‌های برتر استان‌های سراسر کشور در سال گذشته با حضور سعید اوحدی، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران تقدیر و تجلیل شد.

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi