شناسه خبر : 81258
شنبه 16 اسفند 1399 , 08:20
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مسابقه کتابخوانی «آیات لاله‌ها»برگزار می‌شود

مدیرکل امور فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران از برگزاری مسابقه فرهنگی «آیات لاله‌ها» به مناسبت روز بزرگداشت شهدا خبر داد.
 
مسابقه کتابخوانی «آیات لاله‌ها»، ویژه روز بزرگداشت شهدا برگزار می‌شود

 اسکندر یارنسب با اعلام این خبر افزود: مسابقه کتابخوانی «آیات لاله‌ها» به منظور آشنایی هر چه بیشتر عموم مردم با مفاهیم و مضامین بلند قرآنی در وصف ایثار و شهادت و جهاد و مقاومت به عنوان یکی از برنامه‌های ویژه 22 اسفند ماه، روز بزرگداشت شهدا در حال اجرا است.
وی افزود: اداره کل امور فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران به دلیل جایگاه ویژه‌ای که ایثار و شهادت در قرآن و معارف اسلامی دارد و نیز پیوند عمیق ایثار و شهادت در تعالیم دینی بر آن شد تا با تکیه بر همین مفاهیم و ارتباط عمیق شهدا با آیات و آموزه‌های قرآنی مسابقه‌ای با همین عنوان برگزار کند.
اسکندر یارنسب در ادامه بیان داشت: این مسابقه بر اساس کتاب آیات لاله‌ها، که مجموعه‌ای از آیات قرآنی مرتبط با حوزه‌ ایثار و شهادت است از امروز چهارشنبه 13 اسفند آغاز و تا پایان روز پنج‌شنبه 28 اسفند ماه ادامه خواهد داشت و عموم علاقه‌مندان برای شرکت در مسابقه به پایگاه خبری حیات مراجعه و پاسخ سؤالات را در صفحه ثبت‌نام اینترنتی به نشانی http://hayat.ir/laleha ارسال کنند.
مدیرکل امور فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران در پایان تصریح کرد: مهلت ثبت‌نام تا پایان روز 28 اسفند ماه خواهد بود و به 22 نفر از عزیزانی که پاسخ صحیح داده‌اند به قید قرعه هدایایی اهدا خواهد شد.

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi