شناسه خبر : 81259
شنبه 16 اسفند 1399 , 08:29
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پدر شهید مدافع حرم حسین معزغلامی دعوت حق را لبیک گفت

پدر شهید مدافع حرم حسین معزغلامی دعوت حق را لبیک گفت

علی‌اکبر معزغلامی، پدر شهید مدافع حرم «حسین معزغلامی» دعوت حق را لبیک گفت و آسمانی شد.

حاج علی اکبر معزغلامی پدر شهید مدافع حرم حسین معزغلامی دارفانی را وداع گفت.

شهید «حسین معزغلامی» از خانواده معظم شهدای دوران دفاع مقدس و در ششم فروردین 1373 در روستای شورین استان همدان، پایگاه پنجم شکاری (امیدیه) چشم به جهان گشود. پدر وی افسر ارشد بازنشسته نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و با درجه سرهنگ تمامی  با 32 سال خدمت صادقانه است و همچنین؛ یکی از مداحین با اخلاص و با صفای تهران بودند.

این شهید که به پیروی از عموی شهیدش محمد حسین معزغلامی به سبز پوشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیوست و برای دفاع از حریم اهل بیت و اسلام به سوریه اعزام شده بود، سرانجام در چهارم فروردین ماه سال 1396  در منطقه «حما»‌ سوریه به مبارزه با تکفیری‌ها و داعش، به مقام والای شهادت نائل آمد و در قطعه 50 بهشت زهرای تهران آرام گرفت. 

در بخشی از وصیت‌نامه این شهید آمده است، تا می‌توانید برای ظهور حضرت حجت(عج) دعا کنید که بهترین دعاهاست. امر به معروف را فراموش نکنید و نگذارید خون شهدا پایمال شود.

منبع: tasnimnews خبرگزاری تسنیم
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi