شناسه خبر : 81266
دوشنبه 18 اسفند 1399 , 09:10
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اشکال تراشی برای ایثارگران، ضدیت با انقلاب

دستگاه‌های متولی ایثارگران باید همسو با ارزش‌های نظام اسلامی باشند و میدان دادن به مخالفان فرهنگ ایثار و شهادت، خیانت و منجر به انحراف انقلاب می‌شود...

فاش‌نیوز- دستگاه‌های متولی ایثارگران باید همسو با ارزش‌های نظام اسلامی باشند و میدان دادن به مخالفان فرهنگ ایثار و شهادت، خیانت و منجر به انحراف انقلاب می‌شود.

  امام راحل قدس الله النفسه الزکیة فـرمودند" اگر معـــلوم شود کسـانی در بعضی از ادارات و ارگان‌های دولتی برای امور خانواده‌های شهدا اشکال‌تراشی بکنند، باید به‌عنـــــوان ضـدانقلاب - توجه بفرمائید به‌عنوان ضــدانقلاب - باید تحت تعقیب قرار بگیــرند.

 این حجت امام راحل در ارتباط با خانواده‌ی معظم شهدا بود. این سخن نه از لسان حقیری چون من و نه از زبان وزرا و روســـا بیرون آمده است، این کلام سکاندار انقلاب اسلامی و ابرمردی است که همه‌ی جهان به عظمت ایشان معتــرفند.

  بنابراین در تائید این کلام ارزشمند، باید گفت اگر فرزند شهیدی در مجموعه‌ای بر اساس آنچه که قانون تعریف کرده است، دارای شرایط استخدامی و ازنظـر قانونی ممنوعیتی نداشته باشد؛ همچنان که همه‌ی بندهای تعریف شده در قانون - که هفت بند است- را دارا باشد، در صورتی که دستگاه متولی از تبدیل وضعیت او خودداری کند، این موضوع ضدیت با ارزش‌های نظام اسلامی تلقی می‌شود. همچنین عدم رسیدگی به وضعیت یک فرزند شهید، عدم توجه به فرمان امام راحل محسوب می‌شود و عین ضدیت با ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

 بر این اساس وقتی دستگاهی از یک فررند شهید و تبدیل وضعیتش خودداری کند، دیگر در اینجا بحث، بحث فرزند شهید نیست؛ بلکه بحث ارزش‌ها و شئونات یک خانواده است. چرا که خانواده‌ی شهید، آبروی نظام است و این مطلب را من حقیر نمی‌گویم بلکه این سخن مقام معظم رهبری است.

 متاسفانه امروز مشکلات موجود جامعه را به سمتی سوق داده است که فاقدین ارزش‌ها، ارزشمند تلقی می‌شوند و درد کشیده‌ها در جهت ابقاء در خدمات در کشوری که برایش خون دادند، ناصالح تلقی می‌شوند و موضوع دیگر که باعث تاسف است اینکه خیلی‌ها فکر می‌کنند که یک ایثارگر نباید این حرف‌ها را بزند. آنهایی که درد را مانند دولتیان از رسانه‌ها می‌بینند و می‌گویند ایثارگر باید سکوت کند و بگذارد.

 در مورد هر آنچه که بر سرش می‌آورند، نباید حرفی بزند آما آنها که درد را با جسمشان کشیده‌اند، مانند مقام معظم رهبری، آیت‌الله رئیسی و... می‌گویند سکوت عین خیانت است و باید ایثارگر در موضوع دفاع همچنان باقی باشد و بایست حرفش را بزند؛ حتی اگر آن حرف مساوی با فنایش باشد.

 اما در عجبم از بعضی دستگاه‌های اداری که سیستم آنها کاملاً مغایر با ارزش‌ها شده است. انسان‌هایی که در تلاطمات انقلاب، گوشه‌ی خانه‌هایشان خزیده بودند و وقتی به محتوای زندگیشان دقیق می‌شوید، یک قوطی کمپوت در هشت سال جنگ برای این سرزمین هزینه نکرده‌اند.

 اما امروز در عین غرور و تکبر کرسی‌های حراستی و ریاستی ادارات را تصاحب کردند. متاسفانه این موضوع حاصل تفکرات غلط و لیبرال‌گرایانه دولت‌های قبلی است. میدان دادن‌های واهی به فاقدین ارزش‌ها و مخالفین با فرهنگ ایثار و شهادت، منجر به این مسائل شده است. آیا  کسی که نمی‌داند فلسفه‌ی انقلاب چیست و از انقلابی‌گری فقط ظواهرش را اعمال کرده و صلاحیت تصمیم‌گیری برای وارثان انقلاب را دارد.

 اما دردمندانه‌ترین قسمت داستان اینجاست که افرادی متصدی و راکب مرکب امورات هستند که با سکوت و ماست مالی کردن قضیه، اصلاح امور از دستشان خارج است. در هر صورت باید با جسارت کامل این گونه موارد را پیگیری کرد. چرا که عدم پیگیری آن عین خیانت به ارزش‌ها، شهدا و امام شهداست.

 وقتی امام با آن عظمت فرمانی صادر و حجتی را تمام می‌کند، هر شخصیتی چه حقیقی و چه حقوقی در انجام آن فرمان و اتمام آن حجت تعلل کند، مصداق کلام معظم له می‌باشد و ضدیتش با انقلاب ثابت شده است.

لذا امید آن می‌رود که دستگاه‌های متولی ایثارگران به‌خصوص فرزندان شهدا که یتیمی کشیده‌اند و آرزوهایشان هنوز در پنجاه سالگی در گوشه کنار مانده است، در بسیاری از موارد همسو با ارزش‌های نظام اسلامی باشند و شاهد اینگونه مسائل در هیچ نقطه ای از این سرزمین پهناور اسلامی نباشیم.

والســـــــلام من اتبع الهدی

رضا امیریان فارسانی

اینستاگرام
خانواده های معظم شهدای والامقام،،جانبازان بزرگوار،،آزادگان سرافراز..رزمندگان غیور و...
همه ازعزیران میباشندوبایدموردتکریم همگان قرارگیرند.
تقاضاداریم ازکسانی که صاحب قلم،،نظر،،تریبون و...میباشند.
بین این عزیزان تفرقه و فرافکنی نکنند!
جامعه هدف دریک طبقه قراردارند.
و آن بالاترین طبقات اجتماعی ست که وظیفه همگان درمقابل این شیرمردان ودلاورمردان تعظیم وتکریم و...میباشد.
والسلام.
برادر عزیز منظور جناب امیری فارسانی گوشزد کردن سخن معمار کبیر انقلاب امام خمینی است نه خدای نکرده تبیض بین ایثارگران یادمه در اوایل بنیاد شهید همیشه سربرگ نامه هاش همین سخن حضرت امام را می آورد متاسفانه الان بعضی سازمان‌ها واقعا ایثارگرستیز شدن بعضی موارد عزیزان جانباز در راس یک سازمان هستند که به فرزندان شهدا بی مهری می‌کنند
برادر عزیز منظور جناب امیری فارسانی گوشزد کردن سخن معمار کبیر انقلاب امام خمینی است نه خدای نکرده تبیض بین ایثارگران یادمه در اوایل بنیاد شهید همیشه سربرگ نامه هاش همین سخن حضرت امام را می آورد متاسفانه الان بعضی سازمان‌ها واقعا ایثارگرستیز شدن بعضی موارد عزیزان جانباز در راس یک سازمان هستند که به فرزندان شهدا بی مهری می‌کنند
درجواب دوست عزیزم فقط یک کلمه عرض میکنم. اینکه شماازنوشتن نام وهویتتان معذورهستیدبهردلیل نیازی نمی بینم جواب حضرتعالی رابدهم چراکه بصورت مجهول آمده ایدومشخص نیستکه جنابعالی ازجامعه هدف هستیدیانه به عزیزانی جواب میدهیم که دردکشیده ومرام ایثارگری دارندولاغیر
ضمن سلام وخسته نباشید دوستان شبکه.......
باتوجه به نظر مجلس انقلابی و نظر مثبت اقای اوحدی ووضعیت اسف بار رزمندگان واوضاع رقت بار بازار مسکن از مسئولان محترم درخواست میشود بدور از پارتی بازی ونفوذارازل واوباش ودلان ماتریالیست هر چه زودتر رزمندگان معسر ی که فاقد سر پناه هستند را از اوارگی نجات دهند
۳۰سالست دولتها در دست دشمنان این گروه(رزمندگان، جانبازان وخانواده شهدا
) ،که این قشر حامعه را به فلاکت رسانده اند وبا دشمنی عمیق حق زندگی ازاین قشر گرفته وانان رااز. پای در اورده
.....
باسلام ودرود بر همه همسنگران عزیز وپر توان وخانواده های محترم انان ...خبر ..خبر ...خبر ای رزمندگان وکهنه سربازان .همه شما خوب میدانید .ازاین دولتیها ابی برای ما گرم نمی شود .اگر میشد در بهاران سالهای پیش .هویدا بود. .من چند شب پیش خواب دیدم که از رهبرم نامه مهر وموم گرفتم وبه من گفته وامر کرد برسانم برفرمانده لشگر حضرت رسول ص .حاج ابراهیم همت.ونامه را نزد اوبرده وتقدیم او کردم .وپشت درب اتاق ایستاده تا اجازه مرخص شدن بر من دهد.وبعد از چند دقیقه امد وبه من گفت درروز میلاد حضرت ابوالفضل عباس تمام را در حضورتان به خط واماده تا شما برانان هدایا را تقدیم کنید..ناگهان با ازتراب ازخواب پریدم .وناراحت ودنبا ل تعبیر خواب دیده ام بودم..وهمه بر من گفتند فرمان امر خیری از طرف رهبر عزیز بر تمام رزمندگان ومن به نظرم ایشان ما وخانواده های ما را در رنج وعذاب در طی این سی سال واندی از گذشت.جنگ دیده وصبوری واستقامت مارا ویا بی توجهی مسولین را که ده سال قانون تسویب شده را اجرا که هیچ .تازه مارا گدایان وصدقه خور ومفلوک ومعسر هم لقب دادند رادیده وحتمی دارم همین روزها برما بزرگترین هدیه ناگرفته را از دستور وکلام رهبر گرانقدر دریافت کنیم .انشاالله.یعنی میشود .دراین ایام شعبانیه وماه برکت وعید سعید باستان واین تنگنای تمام فشارها امده برما .در این روزهای واپسین عمر کلام گوهر بارش خاطر مارا کمی ارامش خاطر بخشد نزد خانواده هایمان .وعمری شرمندگی را بارش را بردوش مان کم کند..یعنی شدنی است ای خدا . من مامور ومعزورم ورساندم خواب دیده ام را.بر عوامل زحمت کش سایت فاش نیوز .ای بار مسئولیت رساندن این خواب را بر دوش شما بزرگواران است که رسانید بر دفتر وحضور رهبری . ورفع مسولیت از خود کنید.ان شاالله. امین ای خدا یعنی شدنی است که بزرگترین عیدی طول عمر خود را از کلام ودهان رهبر بزرگ مسلمین وبا امر وتاکید بر اجرا عوامل زی ربط دریافت کنیم .ان شالله .بابت این خبر همه دست بر دعا بردارید.که خواهد رسید ان پیک خوش خبر ..این حقیر پیشاپیش این ایام وعید سعید باستانی را بر شما تبریک عرض میکنم وارزوی سلامتی وروزهای پر ز روزی از خداوند بزرگ دور از هر بلایای طبیعی خواستارم .التماس دعا.وحلالیت از همه.حضرت حق نگهدارتان.یاحق.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi