شناسه خبر : 81313
دوشنبه 18 اسفند 1399 , 09:01
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سفر نماینده ولی فقیه در بنیاد شهیدبه استان قم

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران روز یکشنبه 17 اسفند ماه به منظور دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران به استان قم سفر کرد.
 
سفر نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران به استان قم/ عزت و آرامش کشور ثمره مجاهدت شهدا و ایثارگران است

حجت الاسلام والمسلمین یوسفعلی شکری در آغاز سفر به استان قم با خانواده‌های معظم شهیدان «محمد، احمد و علی جعفری نیا» و «احمد، محمود و هادی وکیلی ناطق» و جانباز 70 درصد «حسن میرزایی» دیدار و ضمن ابلاغ سلام مقام معظم رهبری از مقام شامخ ایشان تجلیل کرد.
نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در این دیدارها گفت: عزت، امنیت و آرامش امروز ثمره مجاهدت جوانان این مرز و بوم است که با نثار خون خویش و اعضا و جوارحشان از اسلام و ارزش‌های اسلامی دفاع کردند و ملت ایران همواره مدیون ایثار و صبر خانواده معظم شهیدان و جانبازان دوران دفاع مقدس است.
وی تأکید کرد: فرهنگ ایثار و شهادت با انقلاب اسلامی احیا شد و شهدا با نثار جان خویش پرچم‌های عزت و اقتدار نظام اسلامی هستند.
نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران همچنین در دیدار با مادر معظم سرداران شهید «مهدی و مجید زین‌الدین» گفت: اگر ایستادگی و مقاومت ملت ایران نبود، حتماً نقشه‌های دشمن علیه نظام اثرگذار می‌شد.
حجت الاسلام والمسلمین شکری در این دیدار که با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم و جمعی از خادمان به شهدا صورت گرفت، افزود: مردم بزرگواری داریم، ملتی ایثارگر که در دوران دفاع مقدس چه در جبهه‌ها و چه در شهرها با ایستادگی و مقاومت دشمنان را به شکست کشاندند. امروز نیز همان مردم مقاوم و ایثارگر تحریم‌های دشمنان را پشت سر گذاشته و پای انقلاب و ارزش‌های نظام اسلامی ایستاده‌اند.
وی خاطرنشان کرد: الگوی این ایثارگری خانواده معظم شهدا و ایثارگران هستند که از جان فرزندانشان گذشتند و ایثار کردند تا انقلاب و ارزش‌های اسلامی باقی بماند.
نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران همچنین با حضور در منزل خادم شهدا مرحوم «جواد حقیقی» با خانواده ایشان دیدار و گفت‌وگو کرد.
حجت الاسلام والمسلمین شکری در ادامه سفر به استان قم با حضور در جلسه شورای اداری بنیاد شهید و امور ایثارگران این استان با ابلاغ حکم حجت الاسلام هنرمند به عنوان مسئول نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم گفت: رسالت حوزه نمایندگی ولی فقیه در استان‌ها عمق‌بخشی به فعالیت‌ها و عملکردها، ارتقای معنوی نیروی انسانی بنیاد در خدمت به جامعه ایثارگری، بالا بردن انگیزه‌های الهی، حفاظت و پاسداری از اندیشه‌های ایثارگران و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.
 وی تأکید کرد: حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با بهره‌مندی از ظرفیت‌های موجود هدایت جامعه هدف و ارتقای خدمت رسانی و توجه به خانواده معظم شهدا و ایثارگران و فرهنگ ایثار و شهادت را در بنیاد استان‌ها دنبال می‌کند و این موضوع در سایه وحدت و انگیزه‌های خالصانه و صادقانه در مسیر خدمت رسانی محقق می‌شود. امروز توفیق داریم تا خدمت‌گزار خانواده معظم شهدا و ایثارگران باشیم و باید تلاش نماییم تا در این مسیر بهترین خدمت را ارائه کنیم.
حجت الاسلام والمسلمین شکری با گرامیداشت روز بزرگداشت شهدا ادامه داد: تشکیل بنیاد شهید در سال 1358 عمق بصیرت و آینده‌نگری حضرت امام و اهمیت و حساسیت ایشان نسبت به خانواده معظم شهدا و ایثارگران و فرهنگ ایثار و شهادت را می‌رساند.
وی با اشاره به خدمت در سال‌های دفاع مقدس گفت: در آن دوران گاهی روزی 120 تا 150 شهید در قم تشییع می‌شد و عصر همان روز بمباران مناطق مسکونی روزهای سختی را برای مردم رقم می‌زد، اما ملت ایران چه آن روز و چه در این روزهای تحریم با همه سختی‌ها ایستادگی کرده و نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب ساخته است.
در پایان این مراسم حکم مسئول نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم به حجت الاسلام حسن هنرمند ابلاغ شد.

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi