شناسه خبر : 81330
سه شنبه 19 اسفند 1399 , 10:37
اشتراک گذاری در :
عکس روز

غافلگیری آمریکا و آل‌سعود در بزرگ‌ترین حمله انصارالله

انصارالله یمن در ادامه سلسله عملیات‌های منحصر به فرد و دقیق خود تحت عنوان «موازنه بازدارندگی»، این بار در عملیاتی ترکیبی، ۲۲ موشک و پهپاد به سمت مراکز حساس عربستان شلیک کرد. سامانه‌های دفاعی پاتریوت آمریکا و آل‌سعود نیز طبق روال قبل، تنها نظاره‌گر موشک‌ها و پهپادهای انقلابیون یمن بودند. این عملیات، بزرگترین عملیات ضد سعودی بود.
از سال 2015 که آل‌سعود به همراه برخی دیگر از کشورهای عربی و آفریقایی به یمن حمله کرد تا انقلابیون یمن را ظرف چند هفته شکست دهد! شاید کمتر کارشناسی پیش‌بینی می‌کرد که انصار‌الله طی 6 سال بتواند خود را از مرحله دفاعی محض، به مرحله تهاجمی محض برساند. البته این مهم در چهارمین سال جنگ یمن اتفاق افتاد و اکنون نه تنها انصارالله در مرحله تهاجمی قرار گرفته بلکه به عنوان بازیگر تعیین‌کننده در این جنگ مطرح است. انصارالله توانسته با استفاده از موشک‌ها و پهپادهای مدرن و دقیق خود معادلات نبرد را کاملا دگرکون کند و در سلسله عملیات‌هایی که نامش را «موازنه بازدارندگی» گذاشته، هر نقطه حیاتی و حساسی از عربستان را که دلش می‌خواهد، هدف قرار دهد و بخشی از انتقام جنایت‌های وحشتناک این رژیم را بگیرد.
در 10 روز اخیر پهپادها و موشک‌های انصارالله به طور مرتب نقاط مختلفی در شهر جده، خمیس مشیط، ریاض و فرودگاه ابها را هدف قرار‌داده است. حالا خبر رسیده انصارالله این بار با «بزرگترین عملیات موشکی و پهپادی خود» علیه نقاط حساس عربستان، آمریکا و آل‌سعود را غافلگیر کرده است.
یحیی سریع: آرامکو را با موشک زدیم
«سرتیپ یحیی سریع»، سخنگوی نیروهای مسلح یمن در نشست خبری که از رسانه‌های این کشور پخش شد، گفت که یگان پهپادی و موشکی یمن یکشنبه شب در عملیاتی مشترک و ترکیبی ۲۲ موشک و پهپاد به سمت عربستان شلیک و ارسال کرده‌اند. او گفت که در این عملیات که «معادله بازدارندگی ششم » نامگذاری شده، هشت موشک بالستیک و ۱۴ فروند پهپاد تهاجمی دور برد استفاده شده است. سخنگوی نیروهای مسلح یمن در تشریح این عملیات مهم گفت که در این عملیات، شرکت نفت ملی عربستان (آرامکو) در بندر نفتی «رأس التنوره» و اهداف نظامی در شهر «الدمام» (شرق عربستان)، با ۱۰ پهپاد از نوع صماد ۳ و یک فروند موشک از نوع ذوالفقار هدف قرار گرفته است. او همچنین گفت که با چهار پهپاد از نوع «قاصف کی 2» و هفت موشک از نوع «بدر» نیز مناطقی در «عسیر و جیزان» در جنوب عربستان هدف قرار گرفته است. «سریع» درباره چرایی این عملیات نیز اینطور موضع گرفت: «این عملیات در چارچوب حق طبیعی و مشروع ما در پاسخ به اقدامات ائتلاف متجاوز سعودی در تشدید حملات و محاصره کامل علیه کشور انجام شد». این مقام نظامی یمنی در ادامه به «رژیم سعودی» هشدار داد، تا زمانی که به حملات و محاصره علیه یمن ادامه می‌دهد، انتظار عملیات‌های دردآور بیشتری داشته باشد. او این عملیات را «دقیق» توصیف کرد.
اعتراف آل‌سعود
بر خلاف حملات قبلی آل‌سعود این بار وقوع حمله را رد نکرد اما مدعی شد موفقیت‌آمیز نبوده است! طبق گزارش‌های منتشر شده، وزارت دفاع عربستان خبر عملیات نظامی گسترده روز یکشنبه نیروهای مسلح یمن به عمق خاک سعودی را تایید کرد. «ترکی المالکی» سخنگوی رسمی وزارت دفاع عربستان مدعی شد که یکی از محوطه‌های مخازن نفت در بندر «راس تنوره» در منطقه الشرقیه در معرض یک حمله شکست خورده توسط یک هواپیمای بدون سرنشین قرار گرفت که از سمت دریا می‌آمد و همچنین تلاش شده بود که تأسیسات شرکت «آرامکو» در ظهران نیز هدف گرفته شود(!) او این پاسخ یمنی‌ها به تجاوزهای مکرر ائتلاف سعودی علیه زیرساخت‌های یمنی را «تروریستی و بزدلانه»! خواند و ادعا کرد این دو حمله، امنیت عربستان و ظرفیت‌های اقتصادی آن را هدف نگرفته؛ بلکه شاهرگ اقتصاد دنیا و منابع نفتی و امنیت جهانی انرژی را هدف گرفته است! المالکی با ادعای اینکه عربستان پهپادی را که از سمت دریا آمده بود، قبل از رسیدن به هدف سرنگون کرده است، افزود: «موشک بالستیکی که برای حمله به تاسیسات نفتی آرامکو در ظهران نیز شلیک شده بود، منهدم شد....ترکش‌های موشک رهگیری و منهدم شده توسط غیرنظامیان مشاهده شده است». خبرگزاری رویترز دقایقی بعد از اعلام عملیات بزرگ یمن علیه عربستان اعلام کرد، هیئت دیپلماتیک آمریکا در عربستان به شهروندان آمریکایی توصیه کرده احتیاط کنند. شبکه قطری الجزیره نیز گزارش داد که سفارت آمریکا در ریاض به شهروندان این کشور توصیه کرده که احتیاط کنند.
اهمیت عملیات انصارالله
حمله یکشنبه شب انصارالله به شرق عربستان بزرگترین عملیات از زمان آغاز جنگ به شمار می‌رود. بندر نفتی راس التنوره که هدف قرار گرفته شده در فاصله ۱۲۰۰ کیلومتری از مناطق تحت کنترل انصارالله قرار دارد و پهپادهای انصارالله توانسته‌اند با عبور از سامانه‌های دفاعی پاتریوت آمریکا خود را به این بندر برسانند. این مسئله نشان از فوق مدرن بودن این پهپادهاست. از سوی دیگر، عملیات یمنی‌ها در هدف قرار‌دادن راس التنوره، غافلگیرانه و بدون تهدید قبلی نبود بلکه در روزهای گذشته به صراحت اعلام کردند در صورت ادامه تجاوز و فشار اقتصادی به یمن و ممانعت سعودی از تخلیه محموله‌های نفتی، تاسیسات شرکت نفتی آرامکو در استان الشرقیه سعودی هدف حمله موشک‌ها و پهپادهای آنان خواهد بود. بندر نفتی «رأس التنوره» در ساحل خلیج‌فارس در سال 1939 میلادی از سوی شرکت آمریکایی احداث شد و امتیاز حفاری نفت در منطقه رأس التنوره را که بندری بزرگ از حیث صدور نفت در دنیا محسوب می‌شود به دست آورد. منطقه رأس التنوره در فاصله هفتادکیلومتری شهر «الدمام» پایتخت اداری در شرق عربستان است و مساحت این شهر 290 کیلومترمربع و تعداد ساکنان آن 60 هزار نفر طبق آمار اعلام‌شده در سال 2010 است. منطقه رأس التنوره بزرگترین پالایشگاه نفتی جهانی را دارد به‌علاوه، دو بندر نفت و کارخانه گاز و گوگرد و نیز اولین ایستگاه برقی بخاری در سطح خاورمیانه را دارد.
واکنش‌ها
در واکنش به این عملیات، «عبدالباری عطوان»، تحلیلگر مشهور عرب و سردبیر روزنامه رأی الیوم با بیان اینکه نظام آل‌سعود با تحمیل ۶ سال جنگ بر یمن نتوانست واقعیت‌های میدانی در این کشور را تغییر دهد، گفت، حملات موشکی و پهپادی نیرو‌های یمنی، محمد بن سلمان، ولیعهد سعودی را به مخمصه‌انداخته است. برخی گزارش‌ها نیز حاکی است، آل‌سعود به مردمانش نسبت به هر گونه انتشار تصاویر احتمالی مربوط به این حمله، هشدرا داده است. این یعنی، عملیات فوق آل‌سعود را در تنگنا قرار‌داده است. به گزارش تسنیم به نقل از «سعودی لیکس»، سرویس‌های امنیتی و «مگس‌های الکترونیکی» سعودی تهدید کرده‌اند که همه شهروندان و فعالانی که فیلم‌های حمله انصارالله به عربستان را منتشر کنند تحت تعقیب قرار خواهند گرفت. یک فعال سعودی هم به وبسایت سعودی لیکس گفته که سرویس تحقیقات عمومی عربستان به وی دستور داده یک ویدیو از لحظه رهگیری موشک بالستیک انصارالله در آسمان عربستان را حذف کند. یکی دیگر از فعالان اعلام کرده که یک حساب آنلاین متعلق به الملکه (مگس الکترونیکی) شخصا به وی برای حذف ویدیوی حمله انصارالله به ظهران پیامی ارسال کرده است. این فعال سعودی در ادامه افزوده، مگس‌های الکترونیکی وی را تهدید به پیگرد قانونی و دستگیری در صورت عدم حذف کلیپ این حمله می‌کنند. فعالان دیگر نیز اعلام می‌کنند که از شماره ناشناخته‌ای پیامکی به آنها رسیده که هشدار داده ویدیوهای حمله انصارالله به عربستان را در شبکه‌های مجازی منتشر نکنند. به دنبال این حمله نفت در بازارهای جهانی با افزایش قیمت همراه بود. قیمت نفت در معاملات دیروز بازارهای جهانی، برای نخستین بار از آغاز همه گیری ویروس کرونا به بالای ۷۰ دلار در هر بشکه افزایش یافت و تا ۷۱ دلار و 38 سنت در هر بشکه هم بالا رفت.
واکنش آمریکا
آمریکا که با دریافت میلیاردها دلار از عربستان، مسئولیت تامین امنیت این رژیم عصر حجری را بر عهده گرفته است، و تاکنون نتوانسته در برابر حملات انقلابیون یمن کاری کند، این بار نیز در واکنش به این حمله، صرفا به حرف‌های دلگرم‌کننده بسنده کرد. سفارت آمریکا در ریاض روز دوشنبه ضمن محکوم کردن این حملات اعلام کرد تعهد این کشور به سعودی‌ها تزلزل‌ناپذیر است. به نوشته پایگاه اینترنتی شبکه «العربیه»، این سفارتخانه در پیامی توئیتری، بدون اشاره به جنایات ائتلاف سعودی علیه مردم یمن و ایجاد بحران انسانی در این کشور نوشت: «سفارت آمریکا حملات اخیر حوثی‌ها به پادشاهی عربستان را محکوم می‌کند». در حالی که میلیون‌ها نفر از مردم یمن با قحطی و گرسنگی دست و پنجه نرم می‌کنند، سفارت آمریکا در ریاض از حمله به «زیرساخت‌های غیرنظامی و حیاتی» سعودی‌ها ابراز نگرانی کرده و نیروهای مردمی یمن را به «عدم احترام به جان انسان‌ها و علاقه آنها به دستیابی به صلح» متهم کرد. به اعتقاد کارشناسان، همین مواضع که به نظر می‌رسد بیش از هرچیز با هدف، راضی نگه داشتن سعودی‌ها ابراز می‌شود نشان می‌دهد، انقلابیون یمن به آل‌سعود و آمریکا، توامان سیلی زده است. آمریکا و سعودی چند هفته‌ای می‌شود که با این حملات، کاملا غافلگیر می‌شوند.
اینستاگرام
در پاسخ به دفتر هماهنگی امور انسانی سازمان ملل
هر 11 دقیقه یک کودک در «یمن» جان می‌دهد مدعیان دروغین حقوق بشر جنایتکار شماره یک و سازمان های بین المللی خیانتکار شماره یک کجا هستند ازسال 2015 تاکنون خفه خون گرفتند، کاری نمی کنند و سکوت اختیار کرده اند؟
سودان ازسال 2015 تاکنون شریک جرم جنایات و حشیانه، وحشی گری وغیرانسانی ائتلاف متجاوز سعودی درجنگ یمن است.
نیروهای تروریست سودانی به همراه ائتلاف متجاوز سعودی به علت جنایات جنگی و جنایت علیه بشریت درجنگ یمن باید دادگاه لاهه محاکمه شوند.
مخاطب گرانقدری که دائما دارید پیام کپی می کنید و میفرستید
پاک کردن کامنتهای تکراری زمانبر بوده و جلوی امور دیگر را می گیرد
لطفا از ارسال دائمی چندین کامنت تکراری جدا بپرهیزید
سپاس
پاسخ حمله به کشتی ایرانی را می‌دهیم/ انگشت اتهام به سوی رژیم صهیونیستی است
۱۳۹۹/۱۲/۲۷ ۰۸:۴۴
اگرموشک پرانی سپاه نبود، ایران هم مانند افغانستان، عراق، لیبی، سوریه و یمن می شد.
آمریکا جنایتکار شماره یک سگ دست نشانده رژیم کودک کش سعودی بعد از گذشته 7 سال جنایت و آدمکشی درجنگ یمن،یمن را به مذاکره دعوت کرد
آمریکا، اروپا و ناتو همچنان حامی تروریسم هستند.
جنگ یمن از سال 2015 تاکنون هیچ دستاوردی برای عربستان جنایتکار شماره یک نداشت.
جنگ یمن از سال 2015 تاکنون هیچ دستاوردی برای امارات جنایتکار شماره یک نداشت.
جنگ یمن از سال 2015 تاکنون هیچ دستاوردی برای ائتلاف متجاوز رژیم کودک کش سعودی نداشت.

بعد از گذشته 20 سال نظامیان آمریکا پس از شکست در افغانستان همراه با نیرو‌های ناتو از افغانستان خارج می‌شوند
اشغال افغانستان و ادامه جنگ به نفع کسی نیست/ عربستان سعودی، امارات، آمریکا، ناتو، غرب و اسرائیل همچنان حامی تروریسم هستند.

مایه ننگ و شرم انسانیت! تصویر تکاندهنده از دخترک یمنی که چند روز پیش در روزنامه چاپ کرده بودید مایه ننگ و شرم انسانیت است. من به عنوان یک انسان خجالت کشیدم، رژیم آل سعود کی می خواهد دست از این حملات وحشیانه علیه مردم بی دفاع یمن بردارد؟ چرا سازمان های جهانی بر ضد این اعمال ددمنشانه موضع نمی گیرند؟ این کشور که مهد اسلام است آبروی چهرة رحمانی دین خدا را برده است.

آمریکا و متحدانش باید بدانند که دیگر نمی توانند جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیر انسانی خودشان در افغانستان، پاکستان، عراق، لیبی، سوریه، لبنان، یمن، منطقه خاورمیانه و جهان سرپوش بگذارند.
ترور سردار سلیمانی اقدامی جنایتکارانه بود.
ترور فخری‌زاده اقدامی جنایتکارانه بود.
اتحادیه اروپا جنایتکار شماره یک مانند آمریکا جنایتکار شماره یک حق صلاحیت دفاع حقوق بشر را ندارد.
رژیم صهیونیستی از پاسخگویی به دادگاه لاهه درباره جنایات جنگی خود سر باز زد
خواستارمقابله با آمریکا و متحدانش در تمام عرصه ها هستیم
ائتلاف آمریکایی همچنان به خاطر کمک، حمایت، هدایت، مدیریت و پشتیبانی از داعش در عراق می ماند

از سال 1945 تاکنون هرجا ظلمی، جنایت، خیانت، تجاوز و ستم است رد پای آمریکا جنایتکار شماره یک را می تواند دید.

همه گروه های تروریستی منطقه از سال 1981 تاکنون آموزش دیده مدارس تحت حمایت مالی عربستان سعودی هستند.
شکست سنگین نیروهای ائتلاف سعودی!+جزییات
از حمله موشکی و پهپادی نیروهای یمنی به اهداف نظامی در عمق خاک عربستان استقبال می کنیم
پنجشنبه ۱۹ فروردين ۱۴۰۰
پیکر مطهر۶۳ شهید دفاع مقدس از عراق به میهن اسلامی بازگشت/ مذاکره، گفت وگو، ملاقات، دیدار و همکاری با حامیان اصلی رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور بی احترامی به خون شهید دفاع مقدس بوده است.
مجامع بین المللی نباید در قبال ترور شهید سلیمانی سکوت کنند/ متاسفانه از 13 دی ماه سال 1398 تاکنون هیچ کاری نکردند و هنوز هم نمی کنند چرا؟
خط و نشان سخنگوی نیروهای مسلح برای اسرائیل و آمریکا؛ بدون تردید، به حمله به کشتی ایران پاسخ خواهیم داد


نامه رژیم صهیونیستی به شورای امنیت/ایران قطعنامه ۲۲۳۱ را نقض کرده است
و این در حالی است که شورای امنیت از سال 1945 تاکنون شریک جرم جنایت های صهیونیست ها جنایتکار شماره یک در فلسطین، نوارغزه، لبنان، منطقه خاورمیانه و جهان است.
بلینکن: بایدن معتقد است بدون رهبری آمریکا جهان دچار قانون جنگل می‌شود!
و این درحالی است که عملکرد و رفتار آمریکا جنایتکار شماره یک از سال 1945 تاکنون در سراسر منطقه خاورمیانه و جهان، عمل و اجرا قانون جنگل بوده است.
آمریکا جنایتکار شماره یک از سال 1945 تاکنون همراه با چند کشور جنایتکار شماره یک دیگر در سایه سکوت سازمان های بین المللی خیانتکار شماره یک بزرگ ترین متجاوز به حقوق بشر در دنیاست.

اقدام خرابکارانه در سایت هسته ای نطنز برگ دیگری درکارنامه سیاه و ننگین آمریکا جنایتکار شماره یک بوده است.
اقدام خرابکارانه در سایت هسته ای نطنز برگ دیگری درکارنامه سیاه و ننگین اسرائیل جنایتکار شماره یک بوده است.
اتحادیه اروپا خواستار کاهش تنش‌ها در قدس اشغالی شد
و این در حالی است که اتحادیه اروپا تاکنون شریک جرم جنایات وحشیانه، وحشی گری غیر انسانی صهیونیست ها در قدس اشغالی بوده است.
حمله به نفتکش کالای ایرانی در ساحل بانیاس سوریه، 100 درصد کار اسرائیل بوده است.


حمله به نفتکش کالای ایرانی در ساحل بانیاس سوریه
شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۵۸
درپاسخ به سازمان های بین المللی خیانتکار شماره یک
درپاسخ به آمریکایی ها جنایتکار شماره یک
درپاسخ به کشورهای اروپایی جنایتکار شماره یک سگ دست آمریکا جنایتکار شماره یک درجهان
درپاسخ به مدعیان دروغین حقوق بشر جنایتتکار شماره یک سگ دست نشانده کاخ سفید
درپاسخ به شورای حقوق بی شر سازمان ملل متحد

کشته شدن بیش از ۱۰۰ کودک آمریکایی توسط پلیس از سال ۲۰۱۵ پس مدعیان دروغین حقوق بشر جنایتکار شماره یک سگ دست نشانده واشنگتن کجا هستند، تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایا وحشیانه، وحشی گری و غیر انسانی پلیس آمریکا جنایتکار شماره یک نمی کنند، خفه خون گرفتند و کشور اختیار کرده اند چرا؟
تجمع دانشجویان ایرانی و خارجی در محکومیت حمله تروریستی مدرسه سیدالشهدا +عکس
چگونه است دروبین ها کشور ترکیه در مرز های ترکیه با سوریه و عراق از سال 2011 تاکنون بیش از 999 هزار تروریست از طریق کشور ترکیه وارد سوریه و عراق شده است نشان نمی دهند چرا؟

بعد از گذشته بیش از 70 سال شاه سعودی از خواب بیدار شد! / تجاوز رژیم صهیونیستی به قدس را محکوم می‌کنیم!
۱۲ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۵۸
انتقاد اردوغان از رویکرد خصمانه واشنگتن
رئیس‌جمهور ترکیه ایالات متحده را به حمایت لجستیکی از گروه‌های تروریستی ضدترکیه متهم کرد و گفت، کسانی که علیه ترکیه تصمیماتی را اتخاذ می‎کنند، هم‌پیمان مهم خود را از دست خواهند داد.

و این در حالی است که کشور ترکیه جنایتکار شماره یک از سال 2011 تاکنون شریک جرم جنایت های آمریکا و متحدانش در جنگ سوریه، عراق و منطقه خاورمیانه بوده است.
هیچ نیروی خارجی نباید در افغانستان حضور داشته باشند.
هیچ نیروی خارجی نباید در پاکستان حضور داشته باشند.
هیچ نیروی خارجی نباید در عراق حضور داشته باشند.
هیچ نیروی خارجی نباید در لیبی حضور داشته باشند.
هیچ نیروی خارجی نباید در سوریه حضور داشته باشند.
هیچ نیروی خارجی نباید در یمن حضور داشته باشند.
هیچ نیروی خارجی نباید در منطقه خاورمیانه حضور داشته باشند.

هشدار رزمنده ایرانی به سران ناتو
ناتو جنایتکار شماره یک حق صلاحیت دخالت و مداخله به فعالیت موشک‌های بالستیک ایران را ندارد.
فرانسه جنایتکار شماره یک حق صلاحیت دخالت و مداخله به فعالیت موشک‌های بالستیک ایران را ندارد.
و این در حالی است که ناتو به همراه آمریکا از سال 2001 تاکنون عامل جنگ، بی ثباتی، ناامنی، پیدایش و رشد تروریسم در افغانستان، پاکستان، منطقه خاورمیانه و جهان بوده است.

هدف آمریکا به همراه ناتو و... از سال 2001 تاکنون هیچگاه جنگ و مبارزه با تروریسم، القاعده و طالبان در افغانستان نبوده است.

۱۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
همه کشورهاي عربي منطقه از صدام حمايت مي کردند
همه کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس درباره حمایت از صدام حسین علیه ایران اتفاق نظر داشتند
کشورهای حوزه خلیج فارس به صدام پول می‌دادند تا با ایران بجنگد
صدام مورد حمایت کشورهای عربی حوزه خلیج فارس بود حتی قبل از آمدن تحریم هم مورد حمایت همه جانبه آنها بود و به صدام پول می‌دادند تا با ایران بجنگد.
متاسفانه برخی ایرانی ها هنوز هم از اهانت ها و خیانت های و جنایت های کشورهای عربی جنایتکار به همراه کشورهای غربی جنایتکار حمایت همه جانبه از صدام درس عبرت نگیرند چرا؟
جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی کشورهای عربی و کشورهای غربی را در جنگ تحمیلی هشت ساله را فراموش کردند چرا؟



1400/06/31 - 20:41
در جنگ تحمیلی هشت ساله بیش از 80 کشور در جهان به سرکردگی واشنگتن و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی و با کمک های مالی کشورهای عربی منطقه از رژیم سابق عراق همه جانبه حمایت می کردند.
مذاکره با آمریکا و متحدانش جرم، حرام و خیانت است و هم اهانت، توهین و بی احترامی به مردم ایران بوده است.


1400/07/01 - 19:17
در پاسخ به سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان
دولت باید شکایت‌های خانواده‌های بیش از 17 هزار شهید ترور توسط منافقین داعشی‌صفت را در مجامع حقوقی بین‌المللی پیگیری بکند، نه مذاکرات وین وبرجام و خواستار مجازات باقی ماندگان این گروهک خیانتکار بشود.

۱۴۰۰/۰۷/۰۳ ۱۰:۴۵
پس مدعیان دروغین حقوق بشر قانون جنگلی آمریکایی و اروپایی کجا هستند، هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی گروهک تروریستی ضد انقلاب، گروهک تروریستی منافقین و حامیانشان نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند؟
و این در حالی است که از سال 2011 تاکنون برای همه مردم منطقه خاورمیانه و مردم دنیا ثابت شده است که رژیم صهیونیستی همراه با چند کشور دیگر و در سال سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی از تروریست ها در سوریه، لبنان، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.

متاسفانه کشور ترکیه خودش هم از سال 2011 تاکنون عامل اصلی جنگ، بی ثباتی، ناامنی، پیدایش و رشد تروریسم در سوریه، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان بوده است.

واین در حالی است که کشور ترکیه جنایتکار از سال 2011 تاکنون با دریافت رشوه و پول دلالی از برخی کشورهای عربی جنایتکار و برخی کشورهای اروپایی جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار بیش از 999 هزار تروریست را وارد سوریه و عراق کرده است و همچنان نیز ادامه می دهد.
عربستان جنایتکار از سال 1394 تاکنون همراه با چند کشور جنایتکار دیگر درسایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکارغیرنظامیان یمنی را با بمب های ساخت ایتالیا می کشد، موضع گیری وزیر خارجه سعودی درباره برنامه هسته‌ای ایران، شرم آور و تاسف بار است.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi