شناسه خبر : 81346
چهارشنبه 20 اسفند 1399 , 13:04
اشتراک گذاری در :
عکس روز

۳شهید و ۳۰ زخمی نتیجه انفجار تروریستی در مسیر زائران کاظمین

انفجار نارنجک در مسیر زائران پیاده امام موسی کاظم علیه السلام، از پایتخت عراق به سمت کاظمین، سه شهید و حدود 30 مجروح بر جای گذاشت.
زائران عزادار امام موسی کاظم(ع) روز دوشنبه در منطقه «اعظمیه» بغداد هدف انفجار نارنجک قرار گرفتند. بر اثر این انفجار، سه زائر شهید شد و حدود 30 تن دیگر مجروح شدند. به گزارش فارس، برخی منابع اعلام کردند که در این عملیات تروریستی، دو نارنجک به سمت زائران پرتاب شده بود.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، «سید عمار حکیم» رئیس‌جریان حکمت ملی عراق، دیروز در واکنش به عملیات تروریستی مذکور، اعلام کرد: تلاش مأیوسانه تروریستی برای احیای تفرقه و فتنه... سست‌تر از آن است که بر عزم زائران مرقد امام کاظم‌(ع) تأثیر بگذارد. رئیس‌جریان حکمت عراق در ادامه، افزود: حادثه تروریستی علیه زائران امام کاظم‌(ع) را محکوم می‌کنیم و از خداوند متعال می‌خواهیم که هرچه سریع‌تر مجروحان را شفا بخشد و ملت ما را از هر بلایی در امان نگه دارد. هر چند هیچ گروهی مسئولیت این حمله تروریستی را به عهده نگرفت، ولی معمولا تکفیری‌های داعش دست به چنین عملیاتی می‌زنند.
 
اینستاگرام
واقعا خندهدار است آمریکایی که مرتب در منطقه جنایت میکند و دستان آلودهاش برای همگان آشکار شده تصمیم گرفته باشد با داعشی که خود به وجود آورده مبارزه جدی بکند. سادهاندیشی است آن کس که امروز این ادعای آمریکاییها را بپذیرد. حتی ساکنان دارالمجانین هم از ژست ضدتروریستی اخیر آمریکا خندهشان میگیرد!
آمریکا تاوان حمایت از داعش را خواهد داد
۱۳۹۹/۱۲/۲۲ ۱۶:۳۴
رزمنده ایرانی، ارتش آمریکا را به «جنایت علیه بشریت» متهم کرد
ارتش آمریکا عامل اصلی قتل عام مردم افغانستان، پاکستان، عراق، لیبی، سوریه، لبنان، یمن و منطقه خاورمیانه بوده است.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi