شناسه خبر : 81365
پنجشنبه 21 اسفند 1399 , 09:41
اشتراک گذاری در :
عکس روز

قدردانی از زنان شهید، جانباز و آزاده، محور برنامه‌های روز شهدا

قدردانی از زنان شهید، جانباز و آزاده، محور برنامه‌های روز شهدا

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: محور برنامه‌های بزرگداشت روز شهدای گرانقدر در سال جاری قدردانی از زنان شهید، جانباز و آزاده است.

حجت الاسلام والمسلمین یوسفعلی شکری روز چهارشنبه و در آستانه فرارسیدن ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهدا و روز جانباز با «سید عباس پاک نژاد» جانباز و آزاده دوران دفاع مقدس دیدار و گفت‌ وگو کرد.

شکری در این دیدار ضمن ابلاغ سلام مقام معظم رهبری تصریح کرد: زندگی خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان سرشار از فداکاری، گذشت و ایثار است و زبان از بیان عظمت ایثار این عزیزان قاصر است و با هیچ چیزی در جهان نمی‌توان فداکاری‌های خانواده‌های شهدا و ایثارگران را جبران کرد.

وی با اشاره به اقدامات بنیاد شهید و امور ایثارگران به مناسبت روز بزرگداشت شهدا گفت: محور برنامه‌های بزرگداشت این روز در سال جاری قدردانی از زنان شهید، جانباز و آزاده است و این نکته را نباید فراموش کنیم که مادران و همسران شهدا و جانبازان و آزادگان زحمات زیادی تحمل کرده‌اند و قدر و ارزش این ایثارگری نزد خداوند متعال محفوظ خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران از خدمات و ایثارگری این جانباز و آزاده دفاع مقدس تجلیل کرد.

سیدعباس پاک نژاد نیز که در زمره جانبازان، آزادگان و خانواده معظم شهدا قرار دارد نیز به بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس پرداخت.

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi