شناسه خبر : 81377
شنبه 23 اسفند 1399 , 10:20
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اعضای هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی ایثار انتخاب شدند

انتخابات هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ایثار با حضور اعضا و جانبازان ورزشکار باشگاه با حضور پرشور جانبازان و خانواده شهدا برگزار شد....

فاش‌نیوز - انتخابات هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی ستارگان ایثار در شرق تهران برگزار گردید و اعضای هیئت مدیره این باشگاه فعال و پر جنب و جوش انتخاب شدند.

 برپایه این گزارش، در شب بعثت پیامبر گرامی اسلام (ص)، انتخابات هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ایثار با حضور اعضا و جانبازان ورزشکار باشگاه با حضور پرشور جانبازان و خانواده شهدا برگزار شد.

 در این انتخابات، اکبر حسین زاده، مدیر عامل فعلی این تشکل، رای اول را آورد و جانبازان علی چناری، خسرو سرخیلی، منصور قمری و داود حیدری به ترتیب آرای لازم برای عضویت در هیئت مدیره را کسب کردند.

 گفتنی است انتخابات هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی ستارگان ایثار تهرانپارس، متعلق به خانواده شهدا و ایثارگران، هر دو سال یک بار برگزار می‌شود که در سه دوره اخیر آن، اکبر حسین زاده مدیرعاملی این مجموعه فرهنگی ورزشی فعال را برعهده داشته است. طبق روال معمول، فرد حائز بالاترین رأی به عنوان رئیس هیئت مدیره انتخاب می‌شود و مدیرعامل نیز در فروردین ماه با رای‌گیری هیئت مدیره انتخاب خواهد شد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi