شناسه خبر : 81385
شنبه 23 اسفند 1399 , 09:32
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدارمهندس اوحدی با خانمواده معظم شهدا

معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه دیدارهای مستمر با خانواده معظم شهدا و ایثارگران صبح روز جمعه ۲۲ اسفندماه همزمان با روز بزرگداشت شهدا با خانواده شهید مدافع حرم «اصغر پاشاپور»، شهید دفاع مقدس «احد قلی‌زاده» و مادر شهیدان «خالقی‌پور» دیدار و گفت‌وگو کرد.
 
دیدار رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده معظم شهدا و ایثارگران در روز بزرگداشت شهدا

به گزارش «ایثار»، مهندس سعید اوحدی در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم «اصغر پاشاپور» گفت: خانواده شهدای مدافع حرم مسئولیت سنگین نقل رشادت‌ها و فداکاری‌های شهیدانشان را دارند، چراکه شهدای مدافع حرم در خنثی کردن فتنه‌ داعش نقش مؤثری داشتند. وظیفه‌ شما به عنوان خانواده‌ شهید روایت ایثار و رشادت آن‌هاست چراکه نسل امروز در خطر تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمنان اسلام قرار دارد.
وی افزود: پشت پرده جنایت داعش رژیم اشغالگر صهیونیستی، آمریکا و وهابیت قرار دارند و با گذشت زمان حتماً اسنادی از حضور پر رنگ آنها در این جنایات نمایان خواهد شد زیرا هدف اصلی وهابیت حمله به ارزش‌های اصیل اسلام ناب بوده و هست.
مهندس اوحدی در ادامه با حضور در منزل شهید دفاع مقدس «احد قلی‌زاده» با پدر و مادر معزز این شهید دیدار کرد و گفت: وظیفه‌ اصلی بنیاد شهید و امور ایثارگران رسیدگی به خانواده معظم شهداست. باید بدانیم که شهدا زنده و در جمع ما حاضر هستند، اگر چشم بینای دیدن داشتیم حتماً حضور فرزند شهید شما را اینجا حس می‌کردیم.
معاون رییس جمهور خطاب به مادر گرامی این شهید افزود: می‌دانید که شهیدان اولین کسانی که مورد شفاعت قرار می‌دهند خانواده‌ خود به خصوص پدر و مادرشان هستند، اگر هم امروز ما منزل شما آمدیم به خاطر نیازی است که به دعای شما داریم.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه‌ به دیدار مادر شهیدان «رسول، داود و علی‌رضا خالقی‌پور» رفت و در سخنانی گفت: انسانیت انسان زمانی خلق شد که خداوند از روح خود درون کالبد انسان دمید. ما انسان‌ها به میزانی که توفیق درک جایگاه این انسانیت را داشته باشیم، به همان میزان می‌توانیم به سمت معنویت حرکت کنیم. اگر شهیدان شما حسرت شهید شدن داشتند صرفاً به این خاطر است که درک درستی از آخرت دارند و به میزان همین درک و عقلانیت است که اشتیاقشان نسبت به آخرت بیشتر می‌شود.
در دیدار رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با مادر شهیدان خالقی‌پور، علی ربیعی سخنگوی دولت و پیروز حناچی شهردار تهران نیز حضور داشتند.

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi