شناسه خبر : 81445
سه شنبه 26 اسفند 1399 , 09:20
اشتراک گذاری در :
عکس روز

موافقت مجلس و شورای نگهبان با واگذاری خودروی جانبازان در ۱۴۰۰

سخنگوی فراکسیون ایثارگران از موافقت مجلس و شورای نگهبان با واگذاری خودرو به جانبازان در سال آینده خبر داد.

فاش‌نیوز - سخنگوی فراکسیون ایثارگران، از موافقت مجلس و شورای نگهبان با واگذاری خودرو به جانبازان در سال آینده خبر داد.

 به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، حجت الاسلام سید کاظم موسوی، نماینده‌ ایثارگر مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در حاشیه برگزاری جلسه علنی برای رفع ایرادت شورای نگهبان در لایحه بودجه 1400 اظهار داشت: خوشبختانه تمامی مصوبات ایثارگری لایحه بودجه سال 1400 که از سوی مجلس به شورای نگهبان ارسال شده، همچنان به قوت خود باقی است و شورای نگهبان آن را تایید کرده است.

 موسوی که خود جانباز شیمیایی دوران دفاع مقدس است، با اشاره به مصوبه واگذاری خودرو به جانبازان در سال آینده خاطرنشان کرد: براساس مصوبه کمیسیون تلفیق و تصویب آن در صحن علنی مجلس شورای اسلامی، جانبازان بالای 25 درصد که دارای ناتوانی حرکتی و جسمی هستند و جانبازان 70 درصد، از سال 1400 می توانند یک دستگاه خودرو ساخت داخل را با اقساط دریافت کنند.

 عضو مجمع نمایندگان استان اردبیل درخصوص نحوه و چگونگی واگذاری خودرو به جانبازان در سال آینده متذکر شد: برای جانبازان 25 درصد به بالا تا 60 درصد با معرفی بنیاد شهید و بیشتر از 60 درصد، نیز افراد واجد شرایط برای دریافت یک خودرو با اقساط 5 ساله می توانند در سال 1400 به طور حضوری به ایران خودرو مراجعه کنند.

 سخنگوی فراکسیون ایثارگران مجلس یازدهم درخصوص مصوبات ایثارگری مجلس یازدهم، اظهار داشت: در حال حاضر دو مصوبه مسکن و اشتغال فرزندان ایثارگران و تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگر شرکتی در فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی مطرح است.

 حجت الاسلام سید کاظم موسوی نماینده‌ ایثارگر مردم اردبیل در بهارستان، در خصوص مصوبه واگذاری مسکن به ایثارگران در سال 1400 متذکر شد: در مورد مسکن هم قرار شده زمین های ملی در اختیار ایثارگران قرار داده شود.

 نماینده ایثارگر مجلس یازدهم با اشاره به اینکه مجلس به دنبال بهبود وضعیت معیشتی مردم و نیز خانواده‌های شهدا و ایثارگران است و در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد، یادآور شد: در شرایط فعلی، گرانی و وضعیت بد اقتصادی کمرشکن شده و نیاز است در این زمینه تمهیدات اساسی اندیشیده شود.

 وی درباره رضایت از مصوبات ایثارگری مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: مصوبات ایثارگری لایحه بودجه 1400 در مجموع برای خانواده های شاهد و ایثارگر و جانباز و آزاده از جنبه فراهم شدن زمینه اشتغال و تامین معیشت و ایجاد زیرساخت های کشور، برای عموم مردم خوب است  و ان شاالله برای خانواده های ایثارگر که بی پناه و بی توقع هستند نیز مثمر ثمر و خوب باشد.

پایان

 

اینستاگرام
جناب نماینده پس مسکن رزمندگان معسر چی میشود،،؟ایا باگذشت ۳ه سال بعد از جنگ نوبت به بیچاره های جامعه نرسیده
بسیاری از همینها کشدن معسر مجروح بودن منتها درصد جانبازی و.....شدن پارتی بازی وعده ای نابود شدن والان دربدرند واواره اند
چه میشه یک اسمی هم از رزمندگان به ناحق معسر هم ببرین مگر اینها با ایثارگران چه فرقی دارند نکونه جبهه رزمندگان خوردن وخوابیدن بوده فقط ایثارگران ازادگان جانبازان اینها تو جبهه بودن این رزمندگان عزیز قریزه علاهی داشتن رفتن جبهه نه قریزه مادی حیف است اینطور بارزمندگان برخورد میشه.........؟
سلام چراجانبازان زیر 25 درصد را به حساب نمی آورید چرا تبعیض
سلام وادب خدمت همه عزیزان آن ماشینهای الگانس را دادند کفایت میکنه ما مشکل درمان را هنوز حل نشده تو را خدا ابروی جانبازان را نبرید کفایت میکنه خدمات شما دولت مردان فقط س.ل اینجاست الگانس و تو یو تا کمری کجا رفت نکنه آنم تو جیب آقا بابک رفته







سلام ممنون
عموم جانبازان مساوی***
والسلام.
سلام جناب نماینده جنابعالی که فرموده جانبازان 70 درصد از ابتدای سال 1400 جانبازان برای تحویل گرفتن خودرو جانبازان خود به ایران خودرو مراجعه کنند خب تهرانی ها‌شایدمشگلی نداشته باشندولی شهرستانی ها بایستی هزار ان کیلومتر برندایرانخودرو خب ‌شهرستانها نمایندگی دارند خودرو را بانام ونشان بفرستید نمایندگی تاخودرو راتحویل بگیرندیابازمیخواین تواین شرایط عده‌ای کرونا گرفته و بمیرند
سلام نماینده محترم. مگرجانبازان زیر بیست و پنج در صد درهمان جبهه که جانبازان بالای25 میجنگیدن نبودن ازحق ما هم دفاع کنید ماقشر ی هستیم که دیگر توانایی کار نداریم دیگه چیزی از عمر ما باقی نمانده چرامارا دوگره کردهاید زیر25 محروم از همه چیزبالای25از تمام امکانات بر خوردارند باما اینکارهارا نکنید اگه اون دنیایی باشه ما جلو همه رامیگیریم ومطالبه خواهیم کرد. وسلام ختم کلام
سلام . از چه تاریخی متوانیم برای دریافت ماشین اقدام کنیم ؟
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi