شناسه خبر : 81447
سه شنبه 26 اسفند 1399 , 10:10
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نیاز به تعامل دوسویه بین دستگاه‌هاست

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی مجلس گفت: مشکل تامین منابع مالی مصوبات ایثارگری لایحه بودجه ۱۴۰۰ برطرف شده است.

فاش‌نیوز- رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی گفت: مشکل تامین منابع مالی مصوبات ایثارگری لایحه‌ی بودجه‌ی 1400 برطرف شده است.

 به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، محمد صالح جوکار نماینده ایثارگرمردم یزد، اشکذر،بخش ندوشن و دهستان سورک در مجلس شورای اسلامی در حاشیه مراسم افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای نخبگان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر بنیاد شهید و امور ایثارگران در محل مجلس شورای اسلامی با اشاره به برطرف شدن ایرادات شورای نگهبان به لایحه بودجه سال آینده، تاکید کرد: بحمدالله مجلس ما، مجلس ایثارگران است و عموم نمایندگان عزیز ما را کسانی تشکیل می دهند که در دوران هشت سال دفاع مقدس حضور داشته و یا جانباز هستند.

 عضو فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در بین نمایندگان ملت در بهارستان فرزندان معززشهدا نیز حضور دارند، اظهار داشت: همگی نمایندگان مجلس شورای اسلامی، حامی خانواده معزز ایثارگران هستند و ملت ایران یقینا بداند که ما  در برنامه هفتم توسعه کشور، به پاس تجلیل از مفام شامخ شهدای و ایثارگران ان شالله مصوبات خوبی برای عموم مردم و جامعه ایثارگری خواهیم داشت.

 عضو مجمع نمایندگان استان یزد، با اشاره به مصوبات مجلس شورای اسلامی برای رفع مشکلات معیشتی مردم و ایثارگران در سال آینده خاطرنشان کرد: امیدواریم مشکلات معیشتی که در حال حاضر دربرابر مردم و خانواده معزز شهدا، آزادگان، جانبازان و رزمندگان وجود دارد، در سال آینده مرتفع شود.

 نماینده ایثارگر مجلس یازدهم تصریح کرد: همانطور که در قانون بودجه سال 1400 آمده، منابع مورد نیاز ان شالله با اولویت خانواده معزز شهدا در سال آینده تامین می شود و در این راستا هم مشکل تامین منابع مالی مصوبات ایثارگری لایحه بودجه 1400 برطرف شده است.

  رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم ایجاد وحدت و تعامل در میان مسئولان برای حل مشکلات کشور خاطرنشان کرد: مهمترین عاملی که می‌تواند موجب رکود در کشور باشد، عدم وفاق و وحدت در مسائل گوناگون بین دستگاه‌های دولتی است؛ بنابراین برای برون رفت از وضعیت فعلی و ارائه راهکارهای جدی، باید تعامل و ارتباط مثبت در بین طرفین وجود داشته باشد و این تعامل هم دو سویه باشد.

نماینده ایثارگر استان یزد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دولت باید از قوانین مصوب مجلس و همچنین سیاست‌های بالادستی نظام تبعیت کند و نمایندگان مجلس نیز باییستی براساس فرامین رهبر انقلاب عمل کنند تا مشکلات اقتصادی و معیشتی حل و فصل و برطرف شود.

اینستاگرام
سلام تاحالا که همه گفتید درمنابع ودرامد مصوبات ایثار گران ورزمندگان
مشکل ندارد ولی نیاز به نظارت میباشدچون دولت دشمن دیرینه رزمندگان بوده وهست وخواهد بود
وسهم این قشرا را که متولی ندارند براحتی وبدون سوال وجوابی پایمال میکند
وجالب اینست که بسیاری از نمایندگان
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi