شناسه خبر : 81471
پنجشنبه 28 اسفند 1399 , 12:37
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سهمیه فامیل مسئولین یا سهمیه ایثارگران؟!

رحمان- دولت برای خود رفع تکلیف کرده  چرا که بخش اعظم جامعه بزرگ جانبازان را جانبازان زیر هفتاد درصد و ایثارگران تشکیل می دهند و تعیین حدود و مرزبندی میان این عزیزان در تصویب قوانین نادرست و تبعیض آمیز است. بنده به عنوان یک معلم جانباز و بازنشسته می گویم در این سالها که استخدام فرزندان شهداء و جانبازان و ایثارگران و حتی جوانان دیگر انجام نشده و یا انگشت شمار بوده پس این همه بازنشسته و استخدام های جایگزین از کجا و چه کانالی بوده است؟

 واضح است چیزی جز روابط و امتیاز موروثی که مسئولین برای خود و اقوام و فامیل های خود قائل بوده اند نیست . به خصوص در جاهایی مثل وزارت نفت و شرکت های تابعه و بانک ها و بیمه ها و خاص. حضور نیروهای شهرستانی در تهران بر خلاف آنکه می گویند استخدام ها باید بومی باشند حاکی از آن است که رئیس یک اداره و یا سازمان و یا یک مدیر کل به بالا از نیروهای شهرستانی، بدون ضوابط و تنها با پارتی و امتیاز فامیلی در اکثر ادارات دولتی و بخش های وابسته به تأمین اجتماعی استفاده نموده اند.

 استخدام از طریق آزمون دستگاه های دولتی آن هم با حداقل سهمیه در حد یک یا سه نفر برای جانبازان و ایثارگران، ترفندی فریبکارانه برای فرار از وظیفه و انجام نشدن قانون و حقوق ایثارگران است. لشگر کشی های نیروها به تهران آن هم توسط مسئولین و نمایندگان فرصت طلب برای فرزندان و فامیل های شهرستانی، ادارات تهران را بر اساس لهجه و فرهنگ به یک منطقه و جغرافیای خاص تبدیل و تقسیم بندی کرده است.

مهاجرت و تمرکز نیروها در یک منطقه تبعات ضد فرهنگی و اقتصادی برای کل کشور دارد. فرصت ایجاد اشتغال در همه کشور وظیفه دولت و مجلس است.

 محدودیت های اشتغال برای همه باید رفع شود و مهمتر از آن این همه سازمانها و پست های موازی و بی خاصیت که دولتی ها و سایر ارکان ها و ارگانهای اداری برای خود ایجاد کرده اند نیروها را از حالت مولد تبدیل کرده به نیروهای تشریفاتی و غیر مولد. تولید و اشتغال را باید با دیدگاه اقتصادی درست کرد نه با نگاه سیاسی و غیراقتصادی.

اینستاگرام
رابطه،اختلاس،رشوه،پارتی،اجرانشدن قانون به شکلی واجراشدن قانون هم به شکلی...
که به نفع بعضی ها!!!
درکشوربیدادمیکند!!!!!
هیهات.....
انگاري دارن سهميه كنكور رو هم كامل برميدارن...امروز توي مركز اسلامي شدن دانشگاه ها تصويب شده و بعدش تو شوراي انقلاب فرهنگي تصويب ميشه...دوستان مجلس انقلابي هم انگاري اوكي رو دادن...دمتون گرم عيدتون هم مبارك
اطلاع دارین چی تصویب شده؟
سلام.سهمیه پول ونفوذهم که واسه خیلی هامفففیییییدهستش ببرین خارج کشوربعدبیارین ایران البته نوش جان ای عزیزان سرکیف اینجاش واسه ماهم مهمه که سهمیه مارودارن میدن واسمشم میذارن تامین مالی ای ول به تدبیر
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi